Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trendekspertene her inne fått med seg hva som er neste sommers farger?

Jeg synes selvsagt det er litt vanskelig å handle sommerklær nesten et år før det skal i bruk, og tenk om jeg bare handler fjorårets farger? Jeg mener, jeg vil jo ikke at folk skal tro jeg bruker sommerklærne mine fra i fjor, til neste år! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt er alltid en sikker sommerfarge.

Ut ifra vårkatalogen til H&M, ser det ut som brunt er kommet isteden for sort. I tillegg ser det ut som sandbeige endelig er kommet tilbake (jeg elsker jordfarger!!), i tillegg til rosa og en lysegrønn farge som de kaller lys olivengrønn.

Men sånn bortsett fra det: Jeg kommer til å kjøpe masse nye klær til våren og sommeren, men favorittplaggene fra forrige sommer skal jammen meg også få være med en sesong til :)

Skrevet

Hehe, det var selvsagt en fleip, dette med fjorårsklærne.

Jeg sitter jo her med H&M-katalogen, og er littegranne usikker på den grønnfargen, nemlig. :o

Egentlig er det jo helt dust av meg å bekymre meg, jeg bor jo helt i nord, og her er det mer tåketurkise dager enn hvite, for å si det sånn...

Skrevet
Hehe, det var selvsagt en fleip, dette med fjorårsklærne.

Jeg sitter jo her med H&M-katalogen, og er littegranne usikker på den grønnfargen, nemlig. :o

Egentlig er det jo helt dust av meg å bekymre meg, jeg bor jo helt i nord, og her er det mer tåketurkise dager enn hvite, for å si det sånn...

Ja, jeg er også litt usikker på den grønnfargen :ler: Den er sikkert lekker når man er brun, men det er liksom en uvant farge... Vel, jeg tror jeg dropper den foreløpig.

Må forresten virkelig finne ut hva jeg skal bestille nå.... En bestilling til 3.000 kroner blir IKKE akutelt... Altså, jeg kan godt kjøpe meg klær for 3.000 kroner, men sommerklær - nå - fra H&M.... nope...

Skrevet

Jeg kommer til å konsentrere meg om litt "større" klær, og droppe undertøy, topper etc. Det å spare en 10'er på en t-skjorte er liksom ikke allverdens, men sure penger å måtte hoste opp i den blakkeste måneden i året. Bukser/vester/jakker og slikt kan de fort gå tom for, men neppe singleter og babydoller.

Håper jeg da. Jeg ser jo at jeg må kutte drastisk, for jeg har ikke kommet til side 40 engang, og har allerede skrevet ned aaaalt for mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...