AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Dette er det jeg husker: To unge jenter møtes da de bor på celle i fengsel eller ungdomsfengsel. Hun ene er lesbisk og trekker frem Mel C fra spice girls når hun skal «ta på seg selv». De to jentene er ute av fengsel og lurer menn til å tro de skal få kjøpe sex, men de samarbeider og lurer mennene og tar pengene uten at de får sex. Det neste jeg husker er at de er i et hus der mange barn er fanget i en kjeller. Det er en heks som bor der og prøver å fange de to jentene i kjelleren. I kjelleren kan man se mange barn låst inn på forskjellige rom. De to jentene klarer å redde barna og alle rømmer. Er litt usikker på om alt er fra samme film, eller om det er forskjellige filmer. Noe kan muligens være fra en drøm jeg har hatt. Men tror alt er fra samme film. Anonymkode: 07683...a34
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er det jeg husker: To unge jenter møtes da de bor på celle i fengsel eller ungdomsfengsel. Hun ene er lesbisk og trekker frem Mel C fra spice girls når hun skal «ta på seg selv». De to jentene er ute av fengsel og lurer menn til å tro de skal få kjøpe sex, men de samarbeider og lurer mennene og tar pengene uten at de får sex. Det neste jeg husker er at de er i et hus der mange barn er fanget i en kjeller. Det er en heks som bor der og prøver å fange de to jentene i kjelleren. I kjelleren kan man se mange barn låst inn på forskjellige rom. De to jentene klarer å redde barna og alle rømmer. Er litt usikker på om alt er fra samme film, eller om det er forskjellige filmer. Noe kan muligens være fra en drøm jeg har hatt. Men tror alt er fra samme film. Anonymkode: 07683...a34 * med trekker frem Mel C så mener jeg hun nevner henne Anonymkode: 07683...a34
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Baise moi? Anonymkode: 8db50...940 Så litt lik ut. Men er ganske sikker på filmen var amerikansk og dette med unger og heks i kjelleren var sentralt Anonymkode: 07683...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå