Djungelvrål Skrevet 21. mars 2022 #1 Del Skrevet 21. mars 2022 Det er jo ikke bombinger og krig midt i Ukraina, blir folk der bare boende og håper på det beste? Kommer ikke Russland til å ødelegge steder sentralt i Ukraina? Sikkert et dumt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stressedoutgurl Skrevet 21. mars 2022 #2 Del Skrevet 21. mars 2022 Spørs sikkert hvor i Ukraina det er snakk om, men det er nok flere veier og broer som er ødelagt for forsvaret i Ukraina til sentrale steder. Som gjør det vanskelig å reise ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. mars 2022 #3 Del Skrevet 21. mars 2022 Iflg dagens nyheter er det ca 10 mill ukrainere på flukt, internt i landet og ut av landet. Dvs det er drøye 30 mill som holder seg der de bor… uten å bli bombet og få alt rasert. Vi får vel neppe vite særlig om dem før dette er over…? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. mars 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mars 2022 Fjugur skrev (Akkurat nå): Iflg dagens nyheter er det ca 10 mill ukrainere på flukt, internt i landet og ut av landet. Dvs det er drøye 30 mill som holder seg der de bor… uten å bli bombet og få alt rasert. Vi får vel neppe vite særlig om dem før dette er over…? Jeg tror det kommer til å bli avdekket helt jævlige ting om en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stressedoutgurl Skrevet 22. mars 2022 #5 Del Skrevet 22. mars 2022 Djungelvrål skrev (12 timer siden): Jeg tror det kommer til å bli avdekket helt jævlige ting om en stund. Det tror jeg og, kan heller se for meg i krig at det er mange områder som en ikke får oversikt over (fordi en ikke kan bruke ressurser på de som bor langt unna viktige byer/steder) fordi en må beskytte det som er viktigst i landet. Er nok mye mørketall. Om det ikke gjelder direkte kontakt med militære, så kan det være folk som har fryst ihjel, sultet ihjel o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 23. mars 2022 #6 Del Skrevet 23. mars 2022 De som er fattige i Ukraina kommer seg nok ikke ut, uansett hvor i landet de bor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 26. mars 2022 #7 Del Skrevet 26. mars 2022 Det er noen som streamer ganske jevnlig midt fra flere av byene. Man kan finne flere av dem på Youtube, Telegram, Twitter ++ Noen ser av dem ser ut til å ha det ganske greit med tanke på hva som skjer rundt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå