Djungelvrål Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Det er jo ikke bombinger og krig midt i Ukraina, blir folk der bare boende og håper på det beste? Kommer ikke Russland til å ødelegge steder sentralt i Ukraina? Sikkert et dumt spørsmål.
Stressedoutgurl Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Spørs sikkert hvor i Ukraina det er snakk om, men det er nok flere veier og broer som er ødelagt for forsvaret i Ukraina til sentrale steder. Som gjør det vanskelig å reise ut.
enkefru Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Iflg dagens nyheter er det ca 10 mill ukrainere på flukt, internt i landet og ut av landet. Dvs det er drøye 30 mill som holder seg der de bor… uten å bli bombet og få alt rasert. Vi får vel neppe vite særlig om dem før dette er over…? 1
Djungelvrål Skrevet 21. mars 2022 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2022 Fjugur skrev (Akkurat nå): Iflg dagens nyheter er det ca 10 mill ukrainere på flukt, internt i landet og ut av landet. Dvs det er drøye 30 mill som holder seg der de bor… uten å bli bombet og få alt rasert. Vi får vel neppe vite særlig om dem før dette er over…? Jeg tror det kommer til å bli avdekket helt jævlige ting om en stund. 1
Stressedoutgurl Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 Djungelvrål skrev (12 timer siden): Jeg tror det kommer til å bli avdekket helt jævlige ting om en stund. Det tror jeg og, kan heller se for meg i krig at det er mange områder som en ikke får oversikt over (fordi en ikke kan bruke ressurser på de som bor langt unna viktige byer/steder) fordi en må beskytte det som er viktigst i landet. Er nok mye mørketall. Om det ikke gjelder direkte kontakt med militære, så kan det være folk som har fryst ihjel, sultet ihjel o.l
zemer Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 De som er fattige i Ukraina kommer seg nok ikke ut, uansett hvor i landet de bor. 2
missbluebird Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Det er noen som streamer ganske jevnlig midt fra flere av byene. Man kan finne flere av dem på Youtube, Telegram, Twitter ++ Noen ser av dem ser ut til å ha det ganske greit med tanke på hva som skjer rundt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå