AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Husker at jeg lo mye av en billedbok da jeg var liten. Mulig det var en serie og ikke bare en enkeltstående bok, men jeg er usikker. Moren (en ganske stor og rund dame, tror jeg) dro sønnen sin etter seg sånn at han fløy bak henne mens hun stresset rundt. Er det noen som husker hva denne boken het? Anonymkode: 07ef9...33a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Jason!! Takk! Jeg har gått rundt og spurt jevnaldrende, jeg trodde kanskje gutten het Jakob, men ingen skjønte hvilken bok jeg mente. Så deilig at dere skjønte det, takk! Anonymkode: 07ef9...33a
Mina 2 Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 Åh,ja Jason 😍 Husker så godt den gikk som barne-tv🙂 Minner det😊
Binke Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 Ser at det er flere som tipser om bøkene som Jason. Jeg hadde boka «Jason på ferie» som barn, og elsket den boka! Jeg har boka fremdeles og har lest den for barna mine. Synes det er så koselige tegninger. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 Jason og Gudrun ❤️ Jeg ble overlykkelig da jeg fant ut at bøkene var utgitt på nytt, slik at jeg kunne kjøpe et flunkende nytt eksemplar til barna mine for 10 år siden ca.... Jeg digger bøkene, en arbeiderklasse-mor, aleneforsørger, jobber i fabrikk på dagtid og er nakenmodell på kveldstid for å få råd til jakke til sønnen, og Jason dras med hit og dit... Utrolig bra bøker, og fint illustrert. Anonymkode: 13e21...e7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå