AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Nå er dette litt komplisert. Vi er fra forskjellige land, vi bor desverre ikke i samme land nå men planen er selvfølgelig å gjøre det. Vi er giftet oss for snart 6 måneder siden. Jeg har bodd sammen med henne i over 1 år. Jeg måtte reise tilbake til Norge for nå snart 2 måneder sider. Vi har planer som sagt at kona skal komme hit og bo her. Men er selvfølgelig ikke bare bare. Problemet nå er egentlig noe annet. Siden jeg kom til Norge så føler jeg at jeg mister henne. Vi har vært i forskjellige land tidligere også, men nå er det noe annet. Vi har selvfølgelig kontakt daglig, men jeg føler at det er noe rart. Ting jeg reagerer på er at kona er veldig merkelig spesielt på meldinger, føler også noe rart når vi prater sammen over telefon. Men på meldinger så er det noe som kona sluttet med for noen uker siden. Nemlig emojis- Ja. høres merkelig ut, men kona var ekstrem på dette før. Hver eneste melding nesten var med smilefjes, hjerter og div, men nå er det ekstremt begrenset. Til og med når kona skriver jeg elsker deg så er det ingen hjerter eller noe. Som sagt dette var det før. Nå skrives det nesten aldri hjerter lenger i det hele tatt. Ja, mulig det bare er meg og det er ingen ting å bry seg om men synes det bare er litt merkelig og bare slutte med det. Var ganske deppa for noen dager siden, og prøvde da å hinte litt om hvorfor jeg var det. Sa at jeg noen ganger trenger litt mer bekreftelse på at du elsker meg. Spesielt som situasjonen vår er nå. Da sa kona at det er ikke sånn jeg er, jeg er ikke en person som kan si sånt ofte, jeg må si det når det passer meg, og det er riktig. Men du vet at jeg elsker deg. Jeg forstår jo at noen personer er sånn, og det er greit. Men da burde man jo nesten alltid ha vært sånn? Når dette plutselig stoppet nesten, så er det jo kanskje ikke rart jeg lurer? En annen ting også er at kona har også plutselig blitt langsom på å svare, før var det veldig raskt nå kan det ta lang tid. Sendte mye bilder tidligere, men nå blir det nesten ikke sendt noe. Samt at kona har sagt i en lengre periode at ikke får sove nesten og våkner da opp midt på dagen. Men nå det siste dagene så har jeg plutselig fått melding kan hende jeg plutselig sovner. Ja dette ble rotette, og jeg har kanskje ikke noe jeg burde bekymre meg om. Anonymkode: ceac3...21b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Du skriver at dere snakker på telefon hver dag. Hvor godt får dere snakket sammen? Tenk kvalitet fremfor kvantitet. Kan hende er en lengre, ordentlig samtale bedre enn mange korte og innholdsløse. Anonymkode: 65c23...81c 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du skriver at dere snakker på telefon hver dag. Hvor godt får dere snakket sammen? Tenk kvalitet fremfor kvantitet. Kan hende er en lengre, ordentlig samtale bedre enn mange korte og innholdsløse. Anonymkode: 65c23...81c Riktig det. Det jeg mener med snakke var at vi tekster for det meste. Men det blir noen samtaler, og da kan det bli lange samtaler. Meldinger kommer til alle tider på dagen, kvelden. Anonymkode: ceac3...21b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Hvor bor hun? Kan det kanskje være at krig og sånt fører til en hel masse bekymringer? At hun er redd for at det skjer noe med noen hun kjenner? Ring eller facetime for å få bedre kontakt med henne, spør hvordan hun har det egentlig, og om hun kjenner noen som er berørt. At du begynner å spørre om/kreve flere emojis er sannsynligvis det siste hun trenger. Anonymkode: 012b6...819
Gjest AbonumBuker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 Du overtenker TS. Du må høre på hva hun sier: emojis er ikke hennes greie og hun elsker deg. Det er nok knalltøft å være borte fra henne, det skjønner jeg. Men la dette gå. Alt er nok helt i orden, og hun er der for deg når du kommer tilbake.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 Hun sliter sikket med tanken om at du er i Norge, og ikke hun. Hun synes det er urettferdig. Og hun er lei av å holde maska og håpe, så hun har blitt mer nedstemt og deprimert. Anonymkode: 2c631...29a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 For å være ærlig, det er en grunn til at du kjenner noe i magen. At en person raskt forandrer seg er ofte et tegn på noe. Det behøver ikke å være noe ille. Du bør snakke ordentlig med kjæresten din ts. Om du fortsetter å føle deg slik fremover hadde jeg utsatt bryllupet. En skal bare gifte seg ved å være helt sikker på det, og om du begynner å merke at det er noe rart der så bør du faktisk finne ut av det. Anonymkode: 0b749...55a 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 Har du hentet deg dame fra et annet land fordi du i desperasjon måtte ha noen å dele livet med? Også lurer du på hvorfor hun ikke er all over you? Anonymkode: 61034...9d9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #9 Skrevet 22. mars 2022 Kalde føtter, noe annet på gang eller direkte utro. Trekk tilbake oppmerksomheten din, og se hvordan hun reagerer. Dersom det ikke forandrer noe er hun nok dessverre på vei ut på en eller annen måte. Anonymkode: 662b5...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #10 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du hentet deg dame fra et annet land fordi du i desperasjon måtte ha noen å dele livet med? Også lurer du på hvorfor hun ikke er all over you? Anonymkode: 61034...9d9 Leser du ikke hva han skriver? Intelligensnivået på enkelte her inne er skremmende lavt Anonymkode: ab6c7...be6 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #11 Skrevet 22. mars 2022 Spør henne rett ut om det er noe. Enkelt sagt: Hei kjære. Er det noe galt? Du virker så annerledes på meldinger og samtidig opplever jeg at du har sluttet å sende bilder slik du gjorde før. Mulig jeg er paranoid her, men jeg ønsker bare en bekreftelse på at ting er som de skal være. Hvis ikke håper jeg du kan forklare meg hva som foregår. Savner deg og elsker deg. Anonymkode: a9e49...00a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #12 Skrevet 22. mars 2022 Hun har mistet interessen kanskje. Eller det kan være hun har noe å tenke på som hun ikke vil snakke om. Det er pes med kjæreste fra annet land. Stress med frem og tilbake, biletter og visum, og stress å snakke på video syns jeg. Jeg har alltid reist mye, og har barn m en fra vestlig land langt unna, men har aldri likt å snakke på video. Ikke engang med familien når jeg er borte selv. Skriver jo meldinger da, men man jan jo bli lei. Spør henne. Anonymkode: 3a4b9...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå