Gå til innhold

Hvor ofte slikker kjæresten/mannen din deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forholdet vårt, er det sjeldnere og sjeldnere at kjæresten slikker meg. Vet ikke hvorfor det er blitt sånn. Han har ikke slikket meg siden jul, og jeg merker at jeg ikke forstår hvorfor.

Før skjedde det noen ganger per måned, men nå altså ingenting.

Forholdet har vart i ca. 3 år, så synes det er litt tidlig å slutte med oralsex.

Anonymkode: fb786...834

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å slikke. Elsker hele kroppen til kvinnen, blir så lidenskapelig under sex at jeg får lyst til å fortære henne hel. Fatter ikke at det fins menn som ikke slikker fitte.

Jeg slikker med glede hver gang.

Anonymkode: 2e377...42a

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

69 stilling. Da legger du det tilrette så han burde skjønne hintet.

Anonymkode: 55762...09a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde virkelig ikke tenkt på det om det sist skjedde ved juletider 😅

Ting varierer, og vi har «perioder» hvor innslag er mer dominerende enn annet. Vært sammen i 21 år. 

Anonymkode: 214e7...210

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang vi har sex.

Anonymkode: d0de9...1d7

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig en gang i kvartalet, kanskje. Oftere hvis jeg ber om det spesifikt, men det føler jeg blir litt... tja. Kvir meg for det, skulle ønske han gjorde det fordi han ville det selv og fordi han likte det, ikke bare fordi jeg spurte. (Ja, jeg suger han ofte så det er ikke det.) Sammen i 6 år.

Anonymkode: 07e26...725

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang vi har sex, sannsynligvis hadde han gjort det til morgen, middag og kvelds om han fikk sjansen. 

Anonymkode: b7478...a98

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent aldri, mitt eget ønske.

Anonymkode: 835b2...8fd

• Liker 3
Skrevet

Heldigvis kun max en eller to ganger i året, om han får veldig lyst, og ikke har andre partnere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

I forholdet vårt, er det sjeldnere og sjeldnere at kjæresten slikker meg. Vet ikke hvorfor det er blitt sånn. Han har ikke slikket meg siden jul, og jeg merker at jeg ikke forstår hvorfor.

Forholdet har vart i ca. 3 år, så synes det er litt tidlig å slutte med oralsex.

Skjønner jeg godt. Fitter ser ut som et åpent sår som smaker surt og lukter reke. Det vanligste er oralsex før man legger seg, men orker ikke så mye vond duft når jeg skal sove  

Anonymkode: 4c34b...b77

Skrevet

Jeg syns det er enklere og bedre å tilfredsstille med å fingre g-punkt og klit

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt fantastisk å slikke. Savner det stort nå som jeg er singel, hadde gjort det når kjæresten ønsket det. Kvinnekroppen er jo tross alt ett kunstverk!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har alltid slikking som en del av forspillet. 

Anonymkode: eb2f5...682

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk sammen da vel. Jeg har bare vært med én mann som ikke ville slikke. Det gikk faktisk ikke, men mye kom av at han generelt ikke var så keen på å gjøre noe som ikke "ga han noe".

Anonymkode: e17d6...2dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror han har gjort det 3 ganger på 5 år.

Anonymkode: 51c17...f4c

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang vi har sex. Han elsker det og kunne gjort det hele dagen hvis det ikke var for at vi har jobber, unger og husarbeid som stjeler tid ;) 

Anonymkode: 6e776...84d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svært sjeldent, for det er noe av det verste jeg vet. 

Han vil gjerne gjøre det, så av og til er jeg med på det. Men det er ikke noe jeg nyter så veldig, pluss at det er så lett å få noe grums nedentil av det.

Anonymkode: 47d52...0a6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du vurdert å spørre den eneste personen på planeten som vet det faktiske svaret? 

Jeg har vært der selv, men det er et resultat av at jeg er enten veldig dårlig på å slikke, eller at noen ikke er såååå glad i oral som "statuusQ" skulle tilsi, eller at jeg er ekstremt god på "pulings"....  Liker, og går ut ifra at det er en grei blanding av alle tri :fnise:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg går ned på samboer hver gang vi har sex. Nå er det 1-2 ganger i året. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Hver gang vi har sex. Han elsker det og kunne gjort det hele dagen hvis det ikke var for at vi har jobber, unger og husarbeid som stjeler tid ;) 

Anonymkode: 6e776...84d

Slik er det her også. Jeg er nok den som tenker minst på alt som står i veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...