Bamseklemmer Skrevet 23. mars 2022 #41 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 20.23): Jeg er i et relativt nytt forhold der vi har mye og bra sex. Men han tenner veldig ulikt de jeg har vært med tidligere, og jeg prøver å finne ut hvordan han fungerer. Saken er at han tenner mest på at han får meg til å komme. Han blir lett hard hvis jeg sender han nakenbilder på jobb og hvis jeg teaser han når vi er sammen. Men jeg klarer ikke alltid å holde han hard over tid med mindre han tar på meg samtidig. I går ble han veldig hard bare av at jeg koste han på pungen, så mulig det er en rute jeg må teste ut😅 Men er det noen som har lignende erfaring og har noen tips til meg? Anonymkode: 78acc...641 Oij TS, jeg glemte et supertriks: Lek litt med strengen (frenulumet) hans, det er mannens svar på klitthodet. Sånn er det med dere kvinner også, vi må kjenne på ereksjonen og stimulere klitten riktig. Du kan bruke samme bevegelsene med langfingeren som du gjør på klitten din Du kan tirre strengen sideveis med tunga di Du kan suge på strengen Du kan ronke han med litt ekstra vri på tuppen når du er på topp Du kan gjerne ronke med stramt skinn..sånn at hånden din har direkte kontakt mot hodet, bare sørg for at det er nok spytt på den. Slikk gjerne rundt falsen på kukhodet og følg kanten helt i rundt. De nuppenen på hodet er meget følsom Det som gjør det deilig i en ronk, er nettopp at strengen strekkes gjentatte ganger. Men det er utrolig deilig hvis du dra skinnet helt ned, så strenger er stram.. da er det superdeilig å bli slikket på strengen. Men ikke glem å variere. At du tar den inn i den varme våte munnen din vekker følelser.. Dette er jo det som fungere på meg da.. det høres iallefall på lydene hans, hvis du gjør det riktig🤗 Endret 23. mars 2022 av Bamseklemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #42 Del Skrevet 23. mars 2022 Vis han bilder av din diggeste venninne i bikini/undertøy. Anonymkode: dd706...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå