Gå til innhold

Hvordan tenne mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 20.23):

Jeg er i et relativt nytt forhold der vi har mye og bra sex. Men han tenner veldig ulikt de jeg har vært med tidligere, og jeg prøver å finne ut hvordan han fungerer.

Saken er at han tenner mest på at han får meg til å komme. Han blir lett hard hvis jeg sender han nakenbilder på jobb og hvis jeg teaser han når vi er sammen. Men jeg klarer ikke alltid å holde han hard over tid med mindre han tar på meg samtidig.

I går ble han veldig hard bare av at jeg koste han på pungen, så mulig det er en rute jeg må teste ut😅 

Men er det noen som har lignende erfaring og har noen tips til meg?

Anonymkode: 78acc...641

Oij TS, jeg glemte et supertriks: Lek litt med strengen (frenulumet) hans, det er mannens svar på klitthodet. Sånn er det med dere kvinner også, vi må kjenne på ereksjonen og stimulere klitten riktig.

• Du kan bruke samme bevegelsene med langfingeren som du gjør på klitten din
  • Du kan tirre strengen sideveis med tunga di
  • Du kan suge på strengen
  • Du kan ronke han med litt ekstra vri på tuppen når du er på topp
  • Du kan gjerne ronke med stramt skinn..sånn at hånden din har direkte kontakt mot hodet, bare sørg for at det er nok spytt på den.
  • Slikk gjerne rundt falsen på kukhodet og følg kanten helt i rundt. De nuppenen på hodet er meget følsom

Det som gjør det deilig i en ronk, er nettopp at strengen strekkes gjentatte ganger. Men det er utrolig deilig hvis du dra skinnet helt ned, så strenger er stram.. da er det superdeilig å bli slikket på strengen. Men ikke glem å variere. At du tar den inn i den varme våte munnen din vekker følelser..

Dette er jo det som fungere på meg da.. det høres iallefall på lydene hans, hvis du gjør det riktig🤗

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vis han bilder av din diggeste venninne i bikini/undertøy.

Anonymkode: dd706...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...