Gå til innhold

Hvordan tenne mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i et relativt nytt forhold der vi har mye og bra sex. Men han tenner veldig ulikt de jeg har vært med tidligere, og jeg prøver å finne ut hvordan han fungerer.

Saken er at han tenner mest på at han får meg til å komme. Han blir lett hard hvis jeg sender han nakenbilder på jobb og hvis jeg teaser han når vi er sammen. Men jeg klarer ikke alltid å holde han hard over tid med mindre han tar på meg samtidig.

I går ble han veldig hard bare av at jeg koste han på pungen, så mulig det er en rute jeg må teste ut😅 

Men er det noen som har lignende erfaring og har noen tips til meg?

Anonymkode: 78acc...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke hør på personen som svarte over.  Hør med helt ukjente på internett. 

Du gir han et skikkelig ballespark! 

Er noen menn som liker det. 

Anonymkode: 98fbe...0e6

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er i et relativt nytt forhold der vi har mye og bra sex. Men han tenner veldig ulikt de jeg har vært med tidligere, og jeg prøver å finne ut hvordan han fungerer.

Saken er at han tenner mest på at han får meg til å komme. Han blir lett hard hvis jeg sender han nakenbilder på jobb og hvis jeg teaser han når vi er sammen. Men jeg klarer ikke alltid å holde han hard over tid med mindre han tar på meg samtidig.

I går ble han veldig hard bare av at jeg koste han på pungen, så mulig det er en rute jeg må teste ut😅 

Men er det noen som har lignende erfaring og har noen tips til meg?

• Han tenner på at han får deg til å komme.
  • Han blir lett hard hvis du sender nakenbilder på og og hvis du teaser.
  • Han mister ereksjonen over tid med mindre han tar på deg.
  • Han blir veldig hard at du koser på pungen.

Unikt tenningsmønster dette 🤔

Anonymkode: 2b0a7...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En erigrert penis er eit "sikkert vårtegn på kåthet hos menn"  Dette i motsettning til hos kvinner hvor ein ikkje har noen sikre "tegn" som indikerer når de er kåte. 

På butikken idag vart ein søt liten  kvinne mitt  diskre blikkfang m/øynene  m/ sorte strømper i  kort kjole,  passe  fremhevet bryster, og blei kåt av dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen er konge i senga, så gi han full kontroll. Choking og slaping gir han en dominere følelse, så dette er verdt å prøve.:alice:Analsex er også en sikker vinner, men analsex er såpass utbredt at jeg antar dere gjør dette jevnlig allerede nå. 

Anonymkode: 4027c...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):
  • Han tenner på at han får deg til å komme.
  • Han blir lett hard hvis du sender nakenbilder på og og hvis du teaser.
  • Han mister ereksjonen over tid med mindre han tar på deg.
  • Han blir veldig hard at du koser på pungen.

Unikt tenningsmønster dette 🤔

Anonymkode: 2b0a7...f2b

Hahaha skjønner at dette hørtes dumt ut😂

Men greia er altså at han mister tenningen hvis fokuset bare er på han. F.eks hvis jeg suger han. Hvis vi kjører 69 er han derimot steinhard. Det med pungen bryter altså med dette mønsteret, men er jo ikke uvanlig for de fleste andre😅

Jeg syns jo det kunne vært digg å ha litt mer kontroll på dette uten at han trenger å ta på meg da, men kanskje det ikke er mulig.

Har selvfølgelig snakket med han om dette men han har ikke noen annen løsning enn å ta på meg hele tiden. Helt greit det og for så vidt🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min er alltid hard hele veien fra start til slutt. Den kommer rask opp for å si det sånn. 

Anonymkode: eb64e...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mannen min er alltid hard hele veien fra start til slutt. Den kommer rask opp for å si det sånn. 

Anonymkode: eb64e...29c

Jo takk, det var et veldig nyttig tips😂

Ts

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Men greia er altså at han mister tenningen hvis fokuset bare er på han. F.eks hvis jeg suger han.

Jeg er helt lik. Mitt tenningsmønster er 100% avhengig av partner sin nytelse. 
Jeg fikser dårlig fokus på meg selv under sex.

Nå er ikke jeg noe stor fan av å bli sugd i utgangspunktet, men mister fort interessen og tenningen om partner skal feks suge meg eller gjøre ting med meg. Om fokuset blir for mye på meg, så tar jeg meg plutselig i å tenke på andre ting feks😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sicario skrev (5 minutter siden):

Nå er ikke jeg noe stor fan av å bli sugd i utgangspunktet, men mister fort interessen og tenningen om partner skal feks suge meg eller gjøre ting med meg. Om fokuset blir for mye på meg, så tar jeg meg plutselig i å tenke på andre ting feks😂

Takk for svar! 

Jeg må bare si at det er jo utrolig digg å ligge med sånne som dere😁 

Men skulle gjerne fått sjansen til å gi litt tilbake også da 😅

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv, blir jeg sugd vil jeg gjerne ha muligheten til å kjenne på kvinnekroppen samtidig. Altså, poenget med sex er jo gi nytelse til kvinnen, å se en kvinne nyte sex er jo det som holder hardheten oppe. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som selv tenner på å gi er de beste elskerne, uten tvil. 🥰

Forstår at du vil gi tilbake, men lytt, observer og lær deg akkurat ham. Fysisk og mentalt. Du vil da etterhvert kunne gi mye tilbake. 

PS! Han kan nyte veldig selv om pikken ikke er stiv hele tiden. Min kjære elsker å få massasje. Overalt egentlig. Helst at jeg er naken og bruker hele kroppen til å massere ham. Han er ikke stiv konstant når jeg gjør dette, men det er likevel toppen av lykke for ham. Når det blir sex etter noe slikt er han helt salig. 

Anonymkode: d5fd8...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke hør på personen som svarte over.  Hør med helt ukjente på internett. 

Du gir han et skikkelig ballespark! 

Er noen menn som liker det. 

Anonymkode: 98fbe...0e6

Ja. Og tynne strømpebukser. Jeg tenner skikkelig på det når jeg ser og kjenner det på damer 😃

Anonymkode: 0ec6c...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Menn som selv tenner på å gi er de beste elskerne, uten tvil. 🥰

Det er fordi vi elsker med hjerte og ikke pikken😅 neida, men litt sannhet er det jo i fleipen... jeg kan komme med en liten avsløring:

Kvinner som skryter av meg, har selv vært med på å gjøre meg deilig.. det er selvskapt av kvinnen, så uten teamwork er jeg bare en vanlig mann. Du vet sikkert hva som skjer når vi ikke tenker så mye på oss selv, men elsker og gir 100% nytelse til den vi elsker? Og hvis begge gjør det samme, blir ikke det 200% nytelse? hmm, mulig jeg ikke forstår % regning. Men man trenger heller ikke være noe mattegeni, for å komme til himmelen av nytelse❤️

"Gi og ta" ser vi ofte noen skriver, det er her de fleste bommer, "å ta" blir det samme som å stjele..

Det heter selvfølgelig "Gi og få" akkurat som du og jeg gjør.. og akkurat det samme skjer når vi gir gaver, da får vi gaver tilbake.. nettopp fordi vi er så gode og snille med hverandre🥰 Er det ikke nusselig å ha det slik da?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Det er fordi vi elsker med hjerte og ikke pikken😅 neida, men litt sannhet er det jo i fleipen... jeg kan komme med en liten avsløring:

Kvinner som skryter av meg, har selv vært med på å gjøre meg deilig.. det er selvskapt av kvinnen, så uten teamwork er jeg bare en vanlig mann. Du vet sikkert hva som skjer når vi ikke tenker så mye på oss selv, men elsker og gir 100% nytelse til den vi elsker? Og hvis begge gjør det samme, blir ikke det 200% nytelse? hmm, mulig jeg ikke forstår % regning. Men man trenger heller ikke være noe mattegeni, for å komme til himmelen av nytelse❤️

"Gi og ta" ser vi ofte noen skriver, det er her de fleste bommer, "å ta" blir det samme som å stjele..

Det heter selvfølgelig "Gi og få" akkurat som du og jeg gjør.. og akkurat det samme skjer når vi gir gaver, da får vi gaver tilbake.. nettopp fordi vi er så gode og snille med hverandre🥰 Er det ikke nusselig å ha det slik da?

Du har helt rett! ❤

Jeg elsker å gi og jeg elsker å få, og er så heldig at jeg har partner som elsker å gi og få også. Vi er gode med hverandre, og det er vidunderlig. 🥰

Anonymkode: d5fd8...44e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
9 hours ago, sicario said:

Jeg er på samme vis, men kun når det er snakk om langvarig partner. Da får jeg egentlig bare den «been there, done that» viben og kunne like gjerne tatt en runk. 

Anonymkode: 18e75...e81

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

For meg er det viktig at hun bruker klær som viser hvor fin hun er. Altså ikke parkering av alt det opphissende nede i en momjeans og tunika over. Fristelsen starter med klær for meg. Er det bare vi to så kan det aldri bli for frekt. En vulgær pakke med leggings og tydelig cameltoe gjør meg kåt for flere uker framover. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sicario skrev (10 timer siden):

Min partner er motsatt. Kjipe greier 😕

Anonymkode: be7c7...0f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...