AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Jeg leser stadig inne her om folk som spør om hvordan de skal forholde seg til den andre part i datingen når kommunikasjon for en stor del foregår via sosiale medier, feks Snapchat. Dere lurer f.eks på om dere skal sende melding, når dere skal sende melding ,hva dere skal skrive i meldingen... svare med en gang/vente med å svare, kanskje følger han andre damer og "babes" på insta, eller har liket xen sitt bilde. Og for ikke å snakke om snapscore og snapkartet som også mange følger med på. Hvordan skal datens måte å oppføre seg på some (mot andre og mot deg) tolkes? Det er så mye ting å ta inn over seg nå, nye problemstillinger, med sosiale medier, som ikke eksisterte før. Og å dumpe noen nå , betyr ofte å bare slette/blokke de fra sosiale medier. Vi kan vel alle le av dette og be folk våkne opp å gå ut i den virkelige verden, men nå er det jo en gang sånn at de fleste av oss kommuniserer via dingsen vi holder i hånda, mobilen. Mange av dere her inne på forumet vet kanskje ikke engang hvordan verden og datinglivet var uten at det fantes mobiltelefoner og sosiale medier. Jeg vet nesten ikke om jeg ser noen fordeler med sosiale medier i datinglivet? Hva slags erfaringer har dere andre med dating og sosiale medier? Anonymkode: 4af69...b81
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Mange ulemper som skaper ødelagte forhold og ødelagte psyker. Terskelen for utroskap er omtrent 2 cm med sosiale medier og internett, en blir lettere overvåket både av kontrollerende kjærester og avviste beilere, vennelister og enkle ting som likes kan skape usikkerheter og krangler.. Nei jeg finner heller ingen positive ting sosiale medier medfører essensen av et forhold. Personlig kunne jeg ikke vært sammen med en som var oppslukt av sosiale medier eller kommuniserte mye med motsatt kjønn enten det var meldinger eller likes. Anonymkode: 0bb4f...20d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå