Gå til innhold

Har noen opplevd at positiv test blir negativ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har oppleve å fått svak rosa strek før tidsfristen går ut, for å så at streken bli mindre synlig etter tidsfristen? Etter tidsfristen var den nesten usynlig, og kunne se ut som en skyggestrek?? Streken var synlig i 2-3 minutter, så jeg rakk dessverre å få en ekstremt sterk gledesfølelse! 🙄

BABDF550-2658-4FC0-8E1F-E90919987E09.jpeg

432370AE-8460-4AD0-9CAA-F9ACD9C292FF.jpeg

Anonymkode: f0417...6ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Streken ble ikke helt borte, men svært svak. Det er vanskelig å se på bildene dine, men særlig på det øverste mener jeg at jeg fortsatt ser streken. Om den var tydelig innen tidsfristen gikk ut, og du tester tidlig, gjetter jeg at testen er positiv, og vil være sterkere om noen dager. Lykke til :) 

Anonymkode: 4b211...dda

AnonymBruker
Skrevet

Har du et bilde av testen når du oppfattet den som positiv også? så vi kan sammenligne med de klart negative du har postet bilder av. ☺️

Anonymkode: 6db3e...b69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en sånn strek en gang på den vanlige babyplan testen, hadde det aldri opplevd noe skygge eller noe på den tidligere, så jeg var 100% sikker på at jeg var gravid. Men når den tørket helt så var den nesten helt borte, og ikke gravid var jeg heller for fikk negative tester dagen etter 😐 

håper for din del at du er gravid og at det bare er veldig tidlig. Men min erfaring når jeg har fått svake streker som har vært babystreker på de testene der så har de vært mer synlige etter tørk. 

Anonymkode: f8d05...e24

Skrevet

Trådstarter her! Takk for svar, jeg får prøve å ta en ny test imorgen eller om noen dager. Etter å ha fått diagnosen PCOS etter to spontanaborter og lang tid med prøving, var gleden veldig stor når det endelig dukket opp en strek! Alle testene jeg har tatt har vært helt hvite. Aldri en eneste skyggestrek engang! 

Nei, jeg har dessverre ikke bilde av når den var tydeligere. Når disse bildene ble tatt, var streken på «vei tilbake» Men at de jeg poster er «klart negative» stemmer ikke, for man kan se svaaaak strek på bildene jeg postet. Jeg er enig i at det er vanskelig å se, men det var også vanskelig å få det med på bilder :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...