AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Det skjer så mye trist her i verden, så tenkte at jeg kunne bidra slik at dere andre får dere en god latter 😂 En god latter forlenger livet. Jeg og sambo har utviklet ett eget språk. Det er egentlig hemmelig men tenkte å dele siden det er så bra humor. Språk er ikke helt rett, men vi har egne ord på ting. eksempel: vi sitter med ostepop og brus en kveld. Så sier vi: kjærekatt (liksom kjære og marekatt blandet 😂) sender du ostepop og brus? vi sier tut-tut-bært i stedet for bil, og vann tut-tut er båt 😂😂 Vi sier tvangsarbeid i stedet for husarbeid, hehe, ja vet den der er litt drøy 😂 Kaller sønnen vår Pjerten (heter Stian André). Hehe. Kunne fortsatt i det uendelige. Tar bare et par til. vi sier ikke grille men båle 😂 Vi sier ikkje dusje men sprutfukte 🙈🙈😂😂 Herregud, ler så tårene spruter her altså. Det verste er at vi er helt vanlige. Høyt utdannet med bachelor og gode jobber. Men hjemme når det bare er oss to så er vi herlig sprø altså. Har noe unikt der ❤️ hjelper på at begge er kreative også da. Sier ikke mandag men oppstartsdagen. Og kaller helg for raceren (pga går så fort) 😂😂 Håper alle fikk trimmet lattermusklene nå altså. Stor tirsdagsklem fra den helsprø professoren (er lærer 1. til 5. trinn, så tenkte at den passet temmelig bra 😂). Kan aldri bli nok humor da 😉 Sitat Anonymkode: 9823b...b4c 1 4
Gjest lurven Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Tror det er mange par som utvikler en egen sjargong seg i mellom. Men husk at det er veldig internt og ikke like morsomt for andre som for dere
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Helt ville i nikkersen dere da Anonymkode: a935e...6b0 17 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Elleville typer ass Anonymkode: f602a...f20 12 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 Ikke ødelegg språket. Det er ødelagt nok fra før. Anonymkode: 5b28e...f64 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 Det var veldig internt ja.... Vilt å tenne på en mann som sier tut tut bært til bil og.... Anonymkode: 3a5b6...ff9 12 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke ødelegg språket. Det er ødelagt nok fra før. Anonymkode: 5b28e...f64 Hva mener du med det? Anonymkode: 9bc03...0b8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det skjer så mye trist her i verden, så tenkte at jeg kunne bidra slik at dere andre får dere en god latter 😂 En god latter forlenger livet. Jeg og sambo har utviklet ett eget språk. Det er egentlig hemmelig men tenkte å dele siden det er så bra humor. Språk er ikke helt rett, men vi har egne ord på ting. eksempel: vi sitter med ostepop og brus en kveld. Så sier vi: kjærekatt (liksom kjære og marekatt blandet 😂) sender du ostepop og brus? vi sier tut-tut-bært i stedet for bil, og vann tut-tut er båt 😂😂 Vi sier tvangsarbeid i stedet for husarbeid, hehe, ja vet den der er litt drøy 😂 Kaller sønnen vår Pjerten (heter Stian André). Hehe. Kunne fortsatt i det uendelige. Tar bare et par til. vi sier ikke grille men båle 😂 Vi sier ikkje dusje men sprutfukte 🙈🙈😂😂 Herregud, ler så tårene spruter her altså. Det verste er at vi er helt vanlige. Høyt utdannet med bachelor og gode jobber. Men hjemme når det bare er oss to så er vi herlig sprø altså. Har noe unikt der ❤️ hjelper på at begge er kreative også da. Sier ikke mandag men oppstartsdagen. Og kaller helg for raceren (pga går så fort) 😂😂 Håper alle fikk trimmet lattermusklene nå altså. Stor tirsdagsklem fra den helsprø professoren (er lærer 1. til 5. trinn, så tenkte at den passet temmelig bra 😂). Kan aldri bli nok humor da 😉 Anonymkode: 9823b...b4c Med så mange tegnsettingsfeil og overdreven bruk av smileys så tror jeg ikke på at du verken er høyt utdannet eller at du er lærer, om du er det så håper inderlig ikke at du er norsklærer. Anonymkode: c0ff3...7e1 17
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Håper du tuller nå. Morsomt? Anonymkode: 86646...e2f 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 Atte hva? Er det der gøy? Nei. For dere, sikkert. Ikke for en sjel annen Anonymkode: 8de52...32b 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 Kan være en idè og ikke skrive på KG når man er full. Jørgen Anonymkode: 0469d...734 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #13 Skrevet 21. mars 2022 Fint for dere Jeg tror det er sunt, jeg. Å bygge en egen parkultur, et oss med sitt eget språk. Vi har ikke eget språk men absolutt egen sjargong. Det er ikke noe vi bruker blant andre. Anonymkode: c2c61...d06 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #14 Skrevet 21. mars 2022 "Tut-tut-bært"? Dere har ikke tilfeldigvis adresse Tangerudbakken? Anonymkode: 4f48f...a37 10 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #15 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Med så mange tegnsettingsfeil og overdreven bruk av smileys så tror jeg ikke på at du verken er høyt utdannet eller at du er lærer, om du er det så håper inderlig ikke at du er norsklærer. Anonymkode: c0ff3...7e1 Tenkte det samme, kanskje hun er ringevikar uten selv å ha fullført videregående? Anonymkode: 64663...8b8 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #16 Skrevet 21. mars 2022 Alle får vel en egen humor i forholdet. At det er så gøy for oss er det ikke. Det samme gjelder mitt forhold. Det hi syns er helt latterlig er det ingen andre som vil syns. Anonymkode: 446d4...a04 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #17 Skrevet 21. mars 2022 Er du utestengt fra Hønehjørnet? Anonymkode: 68d60...2b0 8 1
Kaneel Skrevet 21. mars 2022 #18 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det skjer så mye trist her i verden, så tenkte at jeg kunne bidra slik at dere andre får dere en god latter 😂 En god latter forlenger livet. Jeg og sambo har utviklet ett eget språk. Det er egentlig hemmelig men tenkte å dele siden det er så bra humor. Språk er ikke helt rett, men vi har egne ord på ting. eksempel: vi sitter med ostepop og brus en kveld. Så sier vi: kjærekatt (liksom kjære og marekatt blandet 😂) sender du ostepop og brus? vi sier tut-tut-bært i stedet for bil, og vann tut-tut er båt 😂😂 Vi sier tvangsarbeid i stedet for husarbeid, hehe, ja vet den der er litt drøy 😂 Kaller sønnen vår Pjerten (heter Stian André). Hehe. Kunne fortsatt i det uendelige. Tar bare et par til. vi sier ikke grille men båle 😂 Vi sier ikkje dusje men sprutfukte 🙈🙈😂😂 Herregud, ler så tårene spruter her altså. Det verste er at vi er helt vanlige. Høyt utdannet med bachelor og gode jobber. Men hjemme når det bare er oss to så er vi herlig sprø altså. Har noe unikt der ❤️ hjelper på at begge er kreative også da. Sier ikke mandag men oppstartsdagen. Og kaller helg for raceren (pga går så fort) 😂😂 Håper alle fikk trimmet lattermusklene nå altså. Stor tirsdagsklem fra den helsprø professoren (er lærer 1. til 5. trinn, så tenkte at den passet temmelig bra 😂). Kan aldri bli nok humor da 😉 Anonymkode: 9823b...b4c Er nok ingen andre enn for dere dette er festlig.. håper inderlig ikke du la ut ditt barns egentlige navn! 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #19 Skrevet 21. mars 2022 haha som de fleste skriver så er jo ikke sånn gøy for noen andre enn de som er med 😅 jeg og kjæresten holder også på med teite ting som å bytte ut alle vokaler til "i", noe som høres sykt dumt ut, gøy for oss, men selvfølgelig bare rart og teit for de rundt haha Anonymkode: 83441...92f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #20 Skrevet 21. mars 2022 Videregående med opprykk (bachelor) er ikke regnet som veldig høy utdannelse lenger..altså. Anonymkode: 34af1...bbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå