Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer så mye trist her i verden, så tenkte at jeg kunne bidra slik at dere andre får dere en god latter 😂 En god latter forlenger livet. Jeg og sambo har utviklet ett eget språk. Det er egentlig hemmelig men tenkte å dele siden det er så bra humor. Språk er ikke helt rett, men vi har egne ord på ting. 
eksempel: vi sitter med ostepop og brus en kveld. Så sier vi: kjærekatt (liksom kjære og marekatt blandet 😂) sender du ostepop og brus? 
vi sier tut-tut-bært i stedet for bil, og vann tut-tut er båt 😂😂 Vi sier tvangsarbeid i stedet for husarbeid, hehe, ja vet den der er litt drøy 😂 Kaller sønnen vår Pjerten (heter Stian André). Hehe. Kunne fortsatt i det uendelige. Tar bare et par til. 
vi sier ikke grille men båle 😂 Vi sier ikkje dusje men sprutfukte 🙈🙈😂😂 Herregud, ler så tårene spruter her altså. Det verste er at vi er helt vanlige. Høyt utdannet med bachelor og gode jobber. Men hjemme når det bare er oss to så er vi herlig sprø altså. Har noe unikt der ❤️ hjelper på at begge er kreative også da. Sier ikke mandag men oppstartsdagen. Og kaller helg for raceren (pga går så fort) 😂😂  Håper alle fikk trimmet lattermusklene nå altså. Stor tirsdagsklem fra den helsprø professoren (er lærer 1. til 5. trinn, så tenkte at den passet temmelig bra 😂). Kan aldri bli nok humor da 😉

Sitat

Anonymkode: 9823b...b4c

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

Tror det er mange par som utvikler en egen sjargong seg i mellom.

Men husk at det er veldig internt og ikke like morsomt for andre som for dere

AnonymBruker
Skrevet

Helt ville i nikkersen dere da

Anonymkode: a935e...6b0

• Liker 17
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Elleville typer ass

Anonymkode: f602a...f20

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ødelegg språket. Det er ødelagt nok fra før.

Anonymkode: 5b28e...f64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig internt ja....

Vilt å tenne på en mann som sier tut tut bært til bil og....

Anonymkode: 3a5b6...ff9

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke ødelegg språket. Det er ødelagt nok fra før.

Anonymkode: 5b28e...f64

Hva mener du med det?

Anonymkode: 9bc03...0b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det skjer så mye trist her i verden, så tenkte at jeg kunne bidra slik at dere andre får dere en god latter 😂 En god latter forlenger livet. Jeg og sambo har utviklet ett eget språk. Det er egentlig hemmelig men tenkte å dele siden det er så bra humor. Språk er ikke helt rett, men vi har egne ord på ting. 
eksempel: vi sitter med ostepop og brus en kveld. Så sier vi: kjærekatt (liksom kjære og marekatt blandet 😂) sender du ostepop og brus? 
vi sier tut-tut-bært i stedet for bil, og vann tut-tut er båt 😂😂 Vi sier tvangsarbeid i stedet for husarbeid, hehe, ja vet den der er litt drøy 😂 Kaller sønnen vår Pjerten (heter Stian André). Hehe. Kunne fortsatt i det uendelige. Tar bare et par til. 
vi sier ikke grille men båle 😂 Vi sier ikkje dusje men sprutfukte 🙈🙈😂😂 Herregud, ler så tårene spruter her altså. Det verste er at vi er helt vanlige. Høyt utdannet med bachelor og gode jobber. Men hjemme når det bare er oss to så er vi herlig sprø altså. Har noe unikt der ❤️ hjelper på at begge er kreative også da. Sier ikke mandag men oppstartsdagen. Og kaller helg for raceren (pga går så fort) 😂😂  Håper alle fikk trimmet lattermusklene nå altså. Stor tirsdagsklem fra den helsprø professoren (er lærer 1. til 5. trinn, så tenkte at den passet temmelig bra 😂). Kan aldri bli nok humor da 😉

Med så mange tegnsettingsfeil og overdreven bruk av smileys så tror jeg ikke på at du verken er høyt utdannet eller at du er lærer, om du er det så håper inderlig ikke at du er norsklærer.

Anonymkode: c0ff3...7e1

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

🤔

Anonymkode: 5e1a2...553

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper du tuller nå. Morsomt?

Anonymkode: 86646...e2f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Atte hva? Er det der gøy? Nei. For dere, sikkert. Ikke for en sjel annen 

Anonymkode: 8de52...32b

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være en idè og ikke skrive på KG når man er full.

Jørgen

Anonymkode: 0469d...734

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint for dere :) Jeg tror det er sunt, jeg. Å bygge en egen parkultur, et oss med sitt eget språk.

Vi har ikke eget språk men absolutt egen sjargong. Det er ikke noe vi bruker blant andre.

Anonymkode: c2c61...d06

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Tut-tut-bært"? Dere har ikke tilfeldigvis adresse Tangerudbakken?

Anonymkode: 4f48f...a37

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Med så mange tegnsettingsfeil og overdreven bruk av smileys så tror jeg ikke på at du verken er høyt utdannet eller at du er lærer, om du er det så håper inderlig ikke at du er norsklærer.

Anonymkode: c0ff3...7e1

Tenkte det samme, kanskje hun er ringevikar uten selv å ha fullført videregående?

Anonymkode: 64663...8b8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle får vel en egen humor i forholdet. At det er så gøy for oss er det ikke. Det samme gjelder mitt forhold. Det hi syns er helt latterlig er det ingen andre som vil syns.

Anonymkode: 446d4...a04

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du utestengt fra Hønehjørnet?

Anonymkode: 68d60...2b0

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er nok ingen andre enn for dere dette er festlig.. håper inderlig ikke du la ut ditt barns egentlige navn! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

haha som de fleste skriver så er jo ikke sånn gøy for noen andre enn de som er med 😅
jeg og kjæresten holder også på med teite ting som å bytte ut alle vokaler til "i", noe som høres sykt dumt ut, gøy for oss, men selvfølgelig bare rart og teit for de rundt haha

Anonymkode: 83441...92f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Videregående med opprykk (bachelor) er ikke regnet som veldig høy utdannelse lenger..altså.

Anonymkode: 34af1...bbd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...