AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Er det noen her med IT-utdannelse? Hvilken studie valgte du og hva jobber du med i dag? Trives du? Vurderer en av studiene innenfor IT, men har problemer med å velge hvilken. Har også små barn og en samboer som er mye borte pga jobb. Trenger en jobb som gjør meg litt mer uavhengig (mulighet for hjemmekontor og grei lønn). All informasjon tas i mot med stor takknemlighet🙏🏻 Anonymkode: 8446c...811
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Jobber i det offentlige, med en bachelorgrad i IT- og ledelse. Har i tillegg en del kursing og mange års erfaring. Nå er jeg prosjektleder for en del ulike utviklingsarbeid, hvor jeg står som et slags bindeledd mellom "samlebåndutviklerne" og produkteier. Jeg leser langt mer kode enn jeg skriver, bruker mye tid på oppgavefordeling, oppfølging av både programmerere og brukere, brukertesting underveis osv. Med andre ord, langt mer prosjektledelse enn noe annet, men jeg trives svært godt. Har mulighet for hjemmekontor stort sett når jeg ønsker. Enkelte møter bør være fysiske, men som regel går det greit med hybridmøter. Lønnen er helt OK til å være innen det offentlige, på ca. 700k. Anonymkode: 12d8b...058 1
proghodet Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Jeg har bachelor i informatikk og jobber som utvikler i et kommunikasjonsbyrå. Driver med frontend, backend og litt server / devops. Tjener greit, og elsker det jeg jobber med, uavhengig av nøyaktig hva / hvilken kunde jeg jobber med. Har mulighet for hjemmekontor og fleksitid. Får servert design som jeg implementerer, så jeg forholder meg til designere, prosjektledere og to andre utviklere i bedriften. Har to småbarn, og trives veldig med muligheten til å ta igjen ting på kveldstid hvis det trengs.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Følger. Vurdere også å begynne på IT-studie, siv.ing. på NTNU, men vet ikke hvilket. Noen som har råd å komme med? Anonymkode: 075a8...e3d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Følger. Vurdere også å begynne på IT-studie, siv.ing. på NTNU, men vet ikke hvilket. Noen som har råd å komme med? Anonymkode: 075a8...e3d Jeg kan fortelle deg det meste om alle it studiene på NTNU men du må si noe mer om hva du selv vil. Om målet er enklest mulig vei til siving tittel og IT jobb så er datateknologi valget. Anonymkode: d43fb...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå