AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Vi har kjent hverandre i knappe en mnd. Men mye har skjedd mellom oss. Han har vist meg interesse lenge før den tid og til slutt ga jeg han ønsket. Vi har møtt hverandre 2 ganger bare og ikke hatt sex. Men han liker å tirre meg opp på snap og viser at han er lysten. Spør hva jeg liker osv... Lagrer bilder av meg. Den ene kvelden var han utrolig lysten og ville jeg skulle kle av meg og vise meg. Jeg spurte neste dag om vi snart skulle treffes, og han sier han vil, men er så mye å gjøre. Han er fortiden sykemeldt og bor i en bitteliten leilighet. Merkelig igrunnen. Han sier han er litt slapp fortiden, sover lite og må ta igjen søvnen om dagen. Det var så mye stress og kaos i hodet hans. Han ringer meg hver dag så er tydelig at han liker meg. Han mistet et veldig nært familiemedlem for noen år siden... Har lurt litt på om han kan være litt deprimert? Hvordan burde være mot han nå? Gi han tid og ikke mase? Trenger tips, vil så inderlig finne litt mer ut av han. Og hva vil han tror dere? Som sagt, sexen er noe han ville vente med selv. Ser på dette som positivt. Anonymkode: 23902...b27
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som sagt, sexen er noe han ville vente med selv. Ser på dette som positivt. Anonymkode: 23902...b27 Du om det. I min verden er slike menn over og ut. Du får jo ikke sjansen til å holde igjen og skape interesse hos han. Anonymkode: 71af4...2af 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du om det. I min verden er slike menn over og ut. Du får jo ikke sjansen til å holde igjen og skape interesse hos han. Anonymkode: 71af4...2af Nei, her er jo bordet snudd gitt. Og attpåtil er sjansen stor for at han aldri kommer til å ta initiativet. Hvis han har problemer med psyken, så kan det hende at litt fantasering og en runk, er det han trenger for å sovne. Anonymkode: d76d6...d42 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Mann som sover hele dagen, har kaos i hodet og er sykemeldt (hvor lenge?) Altså nei.. Dette høres ikke ut som drømmemannen. Anonymkode: aef2a...321 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, her er jo bordet snudd gitt. Og attpåtil er sjansen stor for at han aldri kommer til å ta initiativet. Hvis han har problemer med psyken, så kan det hende at litt fantasering og en runk, er det han trenger for å sovne. Anonymkode: d76d6...d42 Men han tar jo initiativet. Hva vil han da? Han ringer meg jo. Hva er det beste jeg kan gjøre? Tie still og se om han "våkner" litt? Er såklart lei av skal vise noe hele tiden. Vi fikk en god kjemi, så for meg er det såpass viktig at det at han sliter litt nå med psyken utgjør ikke at jeg ikke vil treffe han mer. Anonymkode: 23902...b27
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du om det. I min verden er slike menn over og ut. Du får jo ikke sjansen til å holde igjen og skape interesse hos han. Anonymkode: 71af4...2af Nei, men da får jeg bare gi han ballen. Anonymkode: 23902...b27
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 Hvordan ble dere kjent og er du sikker på at han ikke har dame? Anonymkode: c1aa7...f47
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Som sagt, sexen er noe han ville vente med selv. Ser på dette som positivt. Anonymkode: 23902...b27 Eller kanskje han er et dårlig ligg og ikke vil du skal finne ut av det... Anonymkode: 18c3c...7fe
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #9 Skrevet 22. mars 2022 Når skal det sette seg i pannelappen på dete kvinner at denne «tolkningen» er bortkasta tid? Hvorfor driver dere med det? Hva er vitsen? Hva vil du oppnå? Dette er jo grunnen til at dere ikke er toppledere, fremst i deres felt, osv fordi tider går vekk til vissvass Anonymkode: 99753...5c8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #10 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Og hva vil han tror dere? Som sagt, sexen er noe han ville vente med selv. Ser på dette som positivt. Anonymkode: 23902...b27 Dette er da virkelig ikke positivt! Jeg hadde sett på det som veldig rart og et rødt kort. Du har møtt en mann som ikke vil ha sex med deg? Dropp han er mitt råd! Anonymkode: 3143a...921
Gjest Blondie65 Skrevet 22. mars 2022 #11 Skrevet 22. mars 2022 Det røde flagget her er at han lagrer bilder av deg. Du vet ingenting om hva han gjør med dem. Jeg har også mistet noen for noen år siden, jeg har da ikke parkert livet mitt av den grunn. Det er heller ikke noe sjakktrekk å fortelle en date at man sover bort hele dagen - hvor lenge skal han holde på med det da? Hvis jeg har søvnmangel av en eller annen grunn er det rettet opp ved at jeg sover ordentlig et par netter på rad. Det hjelper ikke å sove om dagen - det bare forverrer problemet.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #12 Skrevet 22. mars 2022 Dere har jo ikke møttes engang. Herregud. Anonymkode: 3820c...c56
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #13 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men han tar jo initiativet. Hva vil han da? Jeg kaller ikke dette å ta initiativ. Han girer deg opp med sexprat og bilder, men gidder ikke engang å møte deg for en 100% sjanse til sex? Mannen har trolig en depresjon/angstlidelse, og er sykmeldt pga dette. Å faktisk greie å gjennomføre ting, blir veldig tungt i slike situasjoner. Anonymkode: d76d6...d42
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #14 Skrevet 22. mars 2022 Han vil jo tydeligvis ha bare nakne bilder av deg , han kjeder seg hjemme snakker bare med deg av depresjon. Ellers så hadde han vel møtt deg. Anonymkode: 96b0e...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #15 Skrevet 22. mars 2022 Sjansen er også stor for at han går på antidepressiva, noe som kan fucke opp seksuallivet til de grader. Han kan muligens få til noe på egenhånd, men vil ikke utsette partner for sine problemer. Anonymkode: d76d6...d42
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #16 Skrevet 22. mars 2022 Han har dame, kjeder seg i forholdet sitt, så er gøy å prate med deg og se fine bilder av deg, men han vil ikke møte deg og kommer med tusen unnskyldninger. Anonymkode: d4e7c...010
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #17 Skrevet 22. mars 2022 Jeg forstår ikke disse trådene, det finnes flere, der menn vil ha bilder og viser interesse, ( til å få bilder )men vil ikke ha sex. Det betyr jo at de runker til bildene. Hvorfor ikke ha sex med deg? Dette er jo åpenbart. Anonymkode: 4660e...162
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #18 Skrevet 22. mars 2022 Slutt å sende bilder og svare seksuelt så ser du positiviteten eller negativiteten eller hva han vil. Anonymkode: 4660e...162
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #19 Skrevet 22. mars 2022 Hvorfor er han sykemeldt? Anonymkode: c1aa7...f47
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #20 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har dame, kjeder seg i forholdet sitt, så er gøy å prate med deg og se fine bilder av deg, men han vil ikke møte deg og kommer med tusen unnskyldninger. Anonymkode: d4e7c...010 Han bor alene. Og var veldig intens før vi møttes. Hadde han hatt dame, så ville han ikke bodd alene? Han pratet om et dramatisk brudd mellom han og henne han var med. Anonymkode: 23902...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå