AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Hei! Jeg skal snart ta fagprøven som praksiskandidat, og er naturlig nok nervøs. Er det noen som har vært gjennom det samme og kan dele tips til hvordan det hele foregår? En ting jeg er litt usikker på, er hvordan jeg forholder meg til brukerens navn med tanke på taushetsplikt når det gjelder planleggingsdelen/den skriftlige delen. Kan jeg i det hele tatt bruke h*ns navn? Anonymkode: ea186...415
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Skriv bare tm om brukeren og ty om deg selv. Anonymkode: 81cb2...7fd
Curiousine Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! Jeg skal snart ta fagprøven som praksiskandidat, og er naturlig nok nervøs. Er det noen som har vært gjennom det samme og kan dele tips til hvordan det hele foregår? En ting jeg er litt usikker på, er hvordan jeg forholder meg til brukerens navn med tanke på taushetsplikt når det gjelder planleggingsdelen/den skriftlige delen. Kan jeg i det hele tatt bruke h*ns navn? Anonymkode: ea186...415 Mener å huske jeg skrev bebuer 1 og bebuer 2. Husk sidetal for å gjøre sidene mer ryddigere. Ellers er de 2 som kommer å følger med praksis dagen. Hos meg var de der til klokken var 10.30 ish. Skriv ned alt du ville gjort annerledes, glemte osv sånn du ikke glemmer det til tredje dagen. da skal du jo skrive selvevaluering hva du ville gjort ting annerledes, hva du glemte, hvorfor du gjorde på den måten du gjorde om det ikke var helt etter boken osv 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Hvordan ville dere gjort det etter morgenstellet. Følge beboeren til frokostbordet og så gå tilbake for å rydde rommet, eller rydde rommet mens beboeren er der og så gå til kjøkkenet for å hjelpe beboeren med frokost? Anonymkode: ea186...415
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan ville dere gjort det etter morgenstellet. Følge beboeren til frokostbordet og så gå tilbake for å rydde rommet, eller rydde rommet mens beboeren er der og så gå til kjøkkenet for å hjelpe beboeren med frokost? Anonymkode: ea186...415 Jeg ville ha redd opp sengen til beboer mens beboer satt på toalettet. Stelt ferdig, fulgt til frokost, så tatt ut søppel osv. Anonymkode: b9df8...b27 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Takk for svar! Skal man bruke kildehenvisninger i teksten man skriver den første dagen av fagprøven? Har ikke sett det gjort i tidligere eksempler 🤔 Anonymkode: ea186...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå