Me168 Skrevet 21. mars 2022 #1 Del Skrevet 21. mars 2022 Hei, eg er ein jente som går første året på vgs. No er det nesten april så det har gått ei stund sidan første termin. Eg fekk karakteren 5+ på den prøva vi hadde og eg er ganske god på reflektering. Dessverre er eg ikkje så muntlig med i timane, og lurer på om det er for seint å være muntlig. Eg har tenkt å prøve å være meir muntlig, i tillegg skal vi ha ei muntlig innlevering snart. Eg lurer på om noken har tips til korleis eg kan forbedre karakteren eller gjer det bedre på den muntlige innleveringa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FunnyBoy123 Skrevet 21. mars 2022 #2 Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) Jobbe ræven av deg, da får du 6er. Hold en muntlig presentasjon for deg selv på rommet ditt, og gjør dette helt til du har stålkontroll. Forstå sammenhenger, ikke bare pugg. I tillegg er du jente, så 6er skal absolutt være innenfor rekkevidden Grunnen til at jeg sier "i tillegg er du jente", er fordi så si alle mine skole-venninner fikk 6ere. Lek litt uskyldig, overdrevet entusiastisk og beskjeden, da får du garantert 6er. Å spille på sympati som jente har en meget høy suksess-rate. Lykke til! Endret 21. mars 2022 av FunnyBoy123 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me168 Skrevet 21. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2022 FunnyBoy123 skrev (2 timer siden): Jobbe ræven av deg, da får du 6er. Hold en muntlig presentasjon for deg selv på rommet ditt, og gjør dette helt til du har stålkontroll. Forstå sammenhenger, ikke bare pugg. I tillegg er du jente, så 6er skal absolutt være innenfor rekkevidden Grunnen til at jeg sier "i tillegg er du jente", er fordi så si alle mine skole-venninner fikk 6ere. Lek litt uskyldig, overdrevet entusiastisk og beskjeden, da får du garantert 6er. Å spille på sympati som jente har en meget høy suksess-rate. Lykke til! Tusentakk for rådet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Del Skrevet 21. mars 2022 Me168 skrev (5 timer siden): Tusentakk for rådet Funnyboy er litt kjønnsdiskriminerende her, ikke hør på han angående det at du er jente. For å nå 6 i samfunnsfag er selvstendig drøfting og refleksjon viktigst. Ha fokus på det. Bidra i timen når læreren stiller spørmsål, prøv å svare så godt som mulig, og gjør det ofte. Da ser læreren at du vil ha den sekseren. Anonymkode: ce93b...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå