AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Dei blir invitert i selskap som oss andre, men brukar ikkje å dukke opp. Seie nokre gongar å ikkje svare eller seie dei er opptatt, noko som resultera i at tante/ onkel barna deira ikkje får bursdagsgåve med dei i det heile tatt. Dei sjølv er veldig på å invitere når deira eiga datter har bursdag og vi alle dukkar som regel opp då. Mine barn er små endå til å forstå det, men veit søstra mine sine barn som er større byrjar å stille litt spørsmål kring dette. Anonymkode: 10f5e...e65
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Hva sier broren din når du spør? Anonymkode: 55fad...af5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Ok. Hvorfor bruker du ikke bare tråden som er opprettet om samme tema? Anonymkode: 155cd...2cf 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. Hvorfor bruker du ikke bare tråden som er opprettet om samme tema? Anonymkode: 155cd...2cf Ikkje alle har tid til å sitte her og skrolle gjennom alle tema og alt som er blitt tatt opp frå før🙂. Takk uansett for at nettopp du tok deg bryet til å svare på den måten 😅. Anonymkode: 10f5e...e65 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva sier broren din når du spør? Anonymkode: 55fad...af5 Er vel aldri blitt tatt opp som noko tema. Tenkte eg skulle ta opp tråden mtp kostnad på gåvene ( det gjer sambuaren min sin familie, 200 kr på gåve til barna). Håper det er ein mogeligheit då😊 Anonymkode: 10f5e...e65
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 Forstår ikke hvorfor gaver er så ekstremt viktig. Både til bursdager og jul! Det er selvfølgelig en annen sak om man drar i et bursdagsselskap, da bør man ha med seg en liten gave. Har selv hatt onkler og tanter som veldig sjeldent har gitt meg gave, men de har heller aldri komt i bursdagsselskaper. Har ikke tatt skade av det, og har heller aldri forventet å få noe fra dem heller. Anonymkode: be6a4...fdc 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 Herregud så grådige. Dere fikk ikke gave MOVE ON!! Anonymkode: 53fe3...eef 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 Det er frekt å ikke ha med seg gave når man kommer i selskap. Anonymkode: 7c5bd...b7c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 Tror nok jeg ville droppet stille opp i deres bursdagsfeiringer om de ikke gidder stille opp i deres. En ting at det ikke passer hver gang, men at de konsekvent ikke passer sier endel om prioriteringene deres. Anonymkode: ea013...62a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Kan du ikke snakke med din bror om dette? Si at barna hadde satt pris på at de kom i bursdagen dems. Ikke nevn gave. Anonymkode: 3a50c...4c4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Forstår ikke hvorfor gaver er så ekstremt viktig. Både til bursdager og jul! Det er selvfølgelig en annen sak om man drar i et bursdagsselskap, da bør man ha med seg en liten gave. Har selv hatt onkler og tanter som veldig sjeldent har gitt meg gave, men de har heller aldri komt i bursdagsselskaper. Har ikke tatt skade av det, og har heller aldri forventet å få noe fra dem heller. Anonymkode: be6a4...fdc Signerer denne. Kommer man i selskap er det naturlig med gave, ikke ellers. Vi er nærmere 20 søskenbarn på min ene side - hvis tanter og onkler skulle kjøpt gave til alle nieser og nevøer hver bursdag hadde de ikke fått gjort annet Anonymkode: fa107...d47 2
Spell Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 Her er vel problemet at han ikke dukker opp, ikke at det ikke er noen gave... Gave trenger ikke være dyrt eller vanskelig å gi, men for noen er det visst vanskelig å ta seg tid til det allikevel.
AprilLudgate Skrevet 21. mars 2022 #13 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forstår ikke hvorfor gaver er så ekstremt viktig. Både til bursdager og jul! Det er selvfølgelig en annen sak om man drar i et bursdagsselskap, da bør man ha med seg en liten gave. Har selv hatt onkler og tanter som veldig sjeldent har gitt meg gave, men de har heller aldri komt i bursdagsselskaper. Har ikke tatt skade av det, og har heller aldri forventet å få noe fra dem heller. Anonymkode: be6a4...fdc Det er faktisk viktig for ungene når de ser deres barn jo får 🤷♀️ Du må ta det opp rett og slett TS. På en hyggelig måte. «Dere inviterer og får gave - men gir ikke tilbake og dukker sjeldent opp. Hva tenker dere om det». 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #14 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår ikke hvorfor gaver er så ekstremt viktig. Både til bursdager og jul! Det er selvfølgelig en annen sak om man drar i et bursdagsselskap, da bør man ha med seg en liten gave. Har selv hatt onkler og tanter som veldig sjeldent har gitt meg gave, men de har heller aldri komt i bursdagsselskaper. Har ikke tatt skade av det, og har heller aldri forventet å få noe fra dem heller. Anonymkode: be6a4...fdc Altså om dei ikkje vil gi gåve, så fine by me😅. Er vel meir at dei forventa at deira jente skal få gåve med oss... Gåver er jo noko som barna får nok av så klart! Anonymkode: 10f5e...e65
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #15 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Signerer denne. Kommer man i selskap er det naturlig med gave, ikke ellers. Vi er nærmere 20 søskenbarn på min ene side - hvis tanter og onkler skulle kjøpt gave til alle nieser og nevøer hver bursdag hadde de ikke fått gjort annet Anonymkode: fa107...d47 Ein må sjølsagt sjå på storleiken av familien, men for vår del er det ikkje det som er problemet. Er vel meir at det blir unngått å kome i selskap ( iallfall slik det føles). Til jul får dei noko lite og det synst eg er heilt ok! Ingen med pris eller noko, men for barna sin del. Anonymkode: 10f5e...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå