AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Har du link til noen gravidklær du er fornøyd med? Er det noen type klær man bør unngå (fordi det ser stygt ut eller er ubehagelig)? Ser det selges selebukser. Er det virkelig noe folk bruker enda? Anonymkode: fe39f...e01
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Jeg har kjøpt selebukse fra HM og det er faktisk det gravidplagget jeg er mest fornøyd med! Den har ordentlige lommer, jeg får ordentlig gravid-look (hvem ellers bruker selebukse liksom), og den er behagelig å ha på (elastisk denim). Jeg syns det er praktisk å ikke måtte ha på en veldig lang overdel til (jeg har stort sett ikke så lange topper), noe man må med vanlige gravidbukser for at den elastiske delen ikke skal synes. Selene gjør at den kan justeres etter magens størrelse, så jeg kan bruke den ut graviditeten, uten at den noen gang er for stor. I tillegg har jeg en ganske tettsittende, ribbestrikket bomullskjole som jeg er fornøyd med. Kommer til å vare ut graviditeten, er behagelig å ha på og føler meg vel i. Anonymkode: dae25...1e2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Gravid-strømpebuksene fra Lindex og alt av kjoler går det i her. Mange fine kjoler som kan brukes både nå og etter barnet er født. De har også et behagelig blyantskjørt på Lindex. Ellers så liker jeg den sorte gravidbuksen min fra HM, men ikke den i denimstoff. Den sorte er veldig god å ha på, men den i denim er stiv og litt ubehagelig. Fått tips om å tenke litt over at man mest sannsynlig skal amme etter hvert så lurt å kjøpe kjoler man kan amme i uten å måtte løfte den helt opp og sitte der i trusa 😅 Anonymkode: 1468e...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Jeg har brukt gravidbuksene til H&M i mine tre svangerskap, kjempefornøyd med de. Anonymkode: b6cef...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 Boob Design for overdeler og kjoler (funker hele gravid og ammeperioden), H&M for bukser. Anonymkode: 2e27e...e81 2
Fiora Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 Nå har jeg ikke rukket å bli så godt kjent med gravidklærne enda, men kjøpte noen kjoler av merket Envie de Fraise på zalando som jeg er superfornøyd med! Myk og god i stoffet, men ser litt «ordentlig» ut, så passer utmerket som sånn «hverdagsfin». Gravid leggings er også et must her! 😄 Bruker stort sett bare kjoler til vanlig så blir nok ikke å investere i gravidbukse. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 Skinny jeans og stramme gensere fra mamalicious er jeg fornøyd med Anonymkode: 4e6c5...874 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 Mine favoritter er fra Boob, Mamalicious og Seraphine. Har også noe fint fra HM. Jeg foretrekker kjoler. Klærne fra Boob er også ammevennlige, og kan dermed brukes mye lengre enn rent gravidtøy. I tillegg er de superbehagelige. Anonymkode: dc9f2...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå