AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Del Skrevet 21. mars 2022 Jepp, en sen aften - etter mange uker med vugging - bestilte jeg en moonboon til poden. I håp om at den kan avlaste noe, har ikke skyhøye forventninger, men 20 minutter til en dusj eller lignende hadde vært gull🙈 Noen med erfaring med denne? Har jeg kastet flere tusen kroner ut vinduet nå?😂 Anonymkode: e57d4...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Del Skrevet 21. mars 2022 Ser det er mange jeg følger på insta som har den, og den ser helt fantastisk ut. Synes den er litt for dyr, men har den på lista i tilfelle jeg får kolikkbarn 😅 Sjekk ut profilen stineogjarlen på Instagram. Anonymkode: 0b592...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Del Skrevet 23. mars 2022 Vi kjøpte liknende, altså natures sway med motor (av annet merke). BESTE investering EVER for første 6 mnd 🤪🙌🏼 Var veldig usikker på motor, men det har vært såå digg. Legger han i vogga, setter på motoren og han faller i søvn innen kort tid. Har sovet alle dupper på dagtid i vogga (kjøpte når han var 2 mnd og bare hylgrein i vogna). Har også pleid å legge han over i vogga på natt hvis han våkner og er urolig, men da pleid å skru av motoren når han sovner. Nå som han er 7 mnd nærmer det seg slutten. Triller for det meste da vogna er godkjent igjen, men kan sove første dupp i vogga. Litt for urolig for den resten av dagen. Bare gled deg til det kommer 🙂 Anonymkode: 1edfe...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerven92 Skrevet 25. februar 2023 #4 Del Skrevet 25. februar 2023 Moonboon er den beste investeringen jeg har gjort for mitt kolikkbarn! Vi har gjort absolutt alle tiltak mulig i samråd med helsestasjon og sykehus, for å gi vår lille en bedre hverdag. Og ingenting har hjulpet oss så mye som moonboon. Nå har vi mye roligere dager, og vår lille får bedre innsovninger, bedre våkentid og sover lenger på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå