AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Jeg står litt fast og tar gjerne imot tips til spørsmål om noen har. Det er 11 barn og 10 voksne som skal komme i dåpen. Spørsmål jeg nå har: - I hvilket fylke fødes det flest barn per kvinne i Norge? (2020) - Hvor mye veide dåpsbarnet når det ble født? - En voksen har ca 3000 smaksløker i munnen. Hvor mange smaksløker har en baby? - Hvilket skjønn koster i gjennomsnitt mer å oppdra enn det andre? - I gjennomsnitt, hvor mange bleier vil et barn bruke fra fødsel til hen er ferdig potte-trent? Flere tips? Husk å nevne fasiten Anonymkode: df280...59a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Jeg liker sånn personlige spørsmål Type Hvor mange timer sov mammaen i natt? Og pappaen?? Anonymkode: 29225...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg står litt fast og tar gjerne imot tips til spørsmål om noen har. Det er 11 barn og 10 voksne som skal komme i dåpen. Spørsmål jeg nå har: - I hvilket fylke fødes det flest barn per kvinne i Norge? (2020) - Hvor mye veide dåpsbarnet når det ble født? - En voksen har ca 3000 smaksløker i munnen. Hvor mange smaksløker har en baby? - Hvilket skjønn koster i gjennomsnitt mer å oppdra enn det andre? - I gjennomsnitt, hvor mange bleier vil et barn bruke fra fødsel til hen er ferdig potte-trent? Flere tips? Husk å nevne fasiten Anonymkode: df280...59a Skriv kjønn riktig iallfall:) Vi hadde spørsmål om ungen, Hvor stor var han, hvor langt hadde han reist i livet osv. Anonymkode: 1f3ed...a1c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå