AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Hva kan man regne med når mannen blir middelaldrende? Altså, det blir jo jeg også, jeg er i overgangsalderen, men nå tenker jeg på ham. Håret mistet han tidlig og det bryr meg ikke. Han har alltid brukt maskin og det ser sexy ut. Men det kroppslige... Han sier (og jeg kan se) at han er litt slappere rundt magen. Han trener, men det er et annet "sig" der. Når han har klær på tenker jeg ikke på det og han kan bruke 42 slim fit i skjorte fra Eton. Den strammer litt over brystet men er løs ved magen. Det er når han tar av seg. Jeg antar at "siget" vil øke på? Heldigvis er han høy. Han får hårvekst i nese og ører, og øyenbrynene. Men han er (heldigvis) forfengelig og fjerner det som er for mye. Jeg liker ikke at kjønnshårene hans blir grå, men det synes ikke så mye siden han stusser dem korte. Det samme med håret på bryst og mage. Ellers har han lite kroppshår. Ereksjonen og sexlysten hans er helt fin, så det har ikke skjedd noe sånt med det. Men må jeg regne med at det blir et gradvis forfall fremover? Anonymkode: 1d38c...88b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Man blir middelaldrende når man får hengeballer og utvikler seig sæd. Anonymkode: 68466...598 1
TinaChristina Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Ja, selvfølgelig. Folk blir jo eldre og det blir kroppene deres også. Du er neppe like spretten som en 20 åring selv. 18
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Jeg ser det gjelder både meg og mannen. Men vi gjør som dere. Trener, tar vare på oss selv, er passe forfengelige. Er opptatt av å hjelpe hverandre, med klær og stil. Og da ser jeg ikke hva man egentlig kan være skuffet over? Annet enn en og annen vemodig tanke på hvordan vi en gang så ut. Anonymkode: a88b7...bb9 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men må jeg regne med at det blir et gradvis forfall fremover? Sånn fungerer aldring. Men det er jo på det ytre det virker mest synlig. Det seksuelle er mer på linje med andre funksjoner, slik som hjerte og lungekapasitet, fordøyelse, kognitive evner etc, og kan fungere helt utmerket til langt opp i årene, eller svikte allerede i førtiårene. Hvis mannen fungerer bra i dag, så er det bare å gjøre deres beste for å leve sunt, og sørge for glede og gode opplevelser i samlivet. Det å føle seg ung psykisk, er vel så viktig. Anonymkode: bcba0...a49 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Man blir middelaldrende når man får hengeballer og utvikler seig sæd. Anonymkode: 68466...598 Ja, hvordan har du taklet det så langt? Anonymkode: bcba0...a49
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Men må jeg regne med at det blir et gradvis forfall fremover? Anonymkode: 1d38c...88b Nei. Mannen din vil komme til å trosse alle naturens regler og holde seg evig ung og sprek for din skyld. Anonymkode: f9320...968 10 2
Hunmedham Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 Slik du beskriver ham virker det som om han holder seg godt og er en flott og attraktiv mann! 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 Det blir meningsløst å sammenligne en middelaldrende person med hvordan han var som ung. Aldring medfører uunngåelig fysisk (og mentalt) forfall, uansett hvor mye man trener eller hvor sunt man spiser. Skal man sammenligne med noe, må målestokken knyttes til det alderstrinn man faktisk er på. Anonymkode: 46190...b2a 3 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Det kjipeste med å bli middelaldrende er jo det faktum at man er blitt gammel. Og avstanden ned til jenter som er fysisk attraktive blir bare lengre og lengre og mer og mer umulig å opprettholde. Kombinert med det faktum at de mest spennende tingene å gjøre her i livet antageligvis er det barna dine på 20 holder på med. Anonymkode: 6729d...da9 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kjipeste med å bli middelaldrende er jo det faktum at man er blitt gammel. Og avstanden ned til jenter som er fysisk attraktive blir bare lengre og lengre og mer og mer umulig å opprettholde. Kombinert med det faktum at de mest spennende tingene å gjøre her i livet antageligvis er det barna dine på 20 holder på med. Anonymkode: 6729d...da9 Det virker litt stusselig om meningen med livet er unge kvinner og hva de på 20 driver med. Tror man kan trenge seg en realitetssjekk om det er slik man tenker og heller fokusere på andre ting. Men eldes gjør alle og noen holder seg bedre enn andre. Så det vil nok gradvis bli mer og mer tydelig så det man kan gjøre er å ta vare på seg selv og beholde nysgjerrigheten. Anonymkode: 76dfd...121 11 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man blir middelaldrende når man får hengeballer og utvikler seig sæd. Anonymkode: 68466...598 hvorfor skriver du dette i så og si hver tråd om eldre menn??? ekkelt, slutt med trollinga Anonymkode: 0f4d7...dbe 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #13 Skrevet 21. mars 2022 Eh… for et rart fokus! Vi eldes jo i takt heldigvis! (Med mindre du er mye yngre enn ham, da kan det nok bli litt tøft). Anonymkode: 90c07...61e 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #14 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men må jeg regne med at det blir et gradvis forfall fremover? Anonymkode: 1d38c...88b Gullkorn fra Kvinneguiden. 😂 Hva tror du selv er svaret på spørsmålet? "Nei, noen menn blir faktisk yngre jo eldre de blir." Anonymkode: 384e3...2a6 4 1 3
Nowayback Skrevet 21. mars 2022 #15 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Gullkorn fra Kvinneguiden. 😂 Hva tror du selv er svaret på spørsmålet? "Nei, noen menn blir faktisk yngre jo eldre de blir." Anonymkode: 384e3...2a6 Benjamin Button ble yngre og yngre. For øvrig en karakter som jeg ble sammenlignet med, da jeg plutselig ble raskere etter fylte 30😅
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #16 Skrevet 21. mars 2022 Alle blir gamle og mindre attraktive, sånn er livet. Ikke noe å lage ståhei over. Jørgen Anonymkode: 714f9...09c 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #17 Skrevet 21. mars 2022 Mannen min er 67. Ja, han ser ikke ut som om han er førti lenger, blant annet har han mindre hår på hodet. Men han er muskuløs og slank, løper like ofte og lenge som før i tiden. Sexlyst og -funksjon også som før. Og jeg synes ikke han er mindre attraktiv. Vi eldes jo i takt, han og jeg. Anonymkode: 393ca...c74 3 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #18 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man blir middelaldrende når man får hengeballer og utvikler seig sæd. Anonymkode: 68466...598 Altså, hvor lite intelligent er det mulig å bli?🤦🏼♀️ Anonymkode: 89dbc...3b0 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #19 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kjipeste med å bli middelaldrende er jo det faktum at man er blitt gammel. Og avstanden ned til jenter som er fysisk attraktive blir bare lengre og lengre og mer og mer umulig å opprettholde. Kombinert med det faktum at de mest spennende tingene å gjøre her i livet antageligvis er det barna dine på 20 holder på med. Anonymkode: 6729d...da9 Livsinnholdet kan man da fortsatt bestemme selv. Mine foreldre fikk en ny vår da vi hadde flyttet ut og hadde definitivt mer spennende livsinnhold enn mine studentfester... Selv har vi også en gjeng med hobbier. Anonymkode: 56e38...22e 4
Era Vulgaris Skrevet 21. mars 2022 #20 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva kan man regne med når mannen blir middelaldrende? Altså, det blir jo jeg også, jeg er i overgangsalderen, men nå tenker jeg på ham. Håret mistet han tidlig og det bryr meg ikke. Han har alltid brukt maskin og det ser sexy ut. Men det kroppslige... Han sier (og jeg kan se) at han er litt slappere rundt magen. Han trener, men det er et annet "sig" der. Når han har klær på tenker jeg ikke på det og han kan bruke 42 slim fit i skjorte fra Eton. Den strammer litt over brystet men er løs ved magen. Det er når han tar av seg. Jeg antar at "siget" vil øke på? Heldigvis er han høy. Han får hårvekst i nese og ører, og øyenbrynene. Men han er (heldigvis) forfengelig og fjerner det som er for mye. Jeg liker ikke at kjønnshårene hans blir grå, men det synes ikke så mye siden han stusser dem korte. Det samme med håret på bryst og mage. Ellers har han lite kroppshår. Ereksjonen og sexlysten hans er helt fin, så det har ikke skjedd noe sånt med det. Men må jeg regne med at det blir et gradvis forfall fremover? Anonymkode: 1d38c...88b Alt du beskriver er naturlig aldring, og handler da ikke om forfall. Hater det ordet når det brukes om mennesker. Slik du beskriver han, tar han da vare på seg selv, har god hygiene, og steller seg. Du blir ikke yngre selv heller, så hvis du klarer å legge vekk disse tullete tankene dine, kan dere bli gamle sammen. Jeg regner med at det var det som var planen da dere ble sammen. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå