AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Del Skrevet 21. mars 2022 Jeg trenger gjerne litt produkt i håret for å holde det mykt og sunt, men synes håret mitt blir så veldig fort tungt av hårolje. Jeg har passe tykt, lysebrunt hår og Moroccan oi, Sebastian dark oil og SP luxe oil gir fort et fettete og tungt resultat selv om jeg bruker lite. Har dere noen anbefalinger? Anonymkode: cd0f1...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. mars 2022 #2 Del Skrevet 21. mars 2022 Bjuwti !! Den er helt super! Håret blir ikke fett, men silkemykt og utrolig glansfullt. Elsker den!❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 21. mars 2022 #3 Del Skrevet 21. mars 2022 Jeg bruker oljen til Olaplex og det er vel den eneste jeg har prøvd hittil som ikke legger seg som et ekkelt lag på håret og gjør det fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Del Skrevet 25. mars 2022 flusa skrev (På 21.3.2022 den 13.40): Bjuwti !! Den er helt super! Håret blir ikke fett, men silkemykt og utrolig glansfullt. Elsker den!❤ Er det denne? https://lyko.com/no/bjuwti/bjuwti-mulateiro-oil100ml Anonymkode: d95df...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2022 #5 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det denne? https://lyko.com/no/bjuwti/bjuwti-mulateiro-oil100ml Anonymkode: d95df...1a7 Ja! Gud,den er fantastisk! Håret mitt kan bli litt fort fett . Og spesielt hvis jeg bruker hårolje. Men, jeg får ikke fett hår med denne. Det var spesielt, fordi jeg kan påføre den i hele håret. Til og med i hårbunnen. Håret blir luftig, VELDIG glansfullt og lukter også godt. Liker også hvordan håret blir utover dagen. Den lukter veldig mildt, men godt. Syns ikke den er mye parfymert. Har brukt mange håroljer, og denne lukter minst av alle jeg har prøvd. Jeg har begynt å gå med håret mere utslått enn før, fordi den får frem bølgene jeg har i håret mitt, og håret mitt ser friskere ut. Det blir mer volum i håret. Jeg bare elsker den♡ Jeg kjøpte den på tilbud på lyko,ser den fortsatt er redusert pris. Den er jo så drøy. Jeg tar 2 pump, og fordeler i hår og hodebunn. Repeterer 3-4 ganger, fordi jeg liker å ta den i hele håret og bunnen. Bruker god tid på å stryke den forsiktig utover i håret. Børster med fingreme gjennom håret, og mitt ekstremt flokete hår blir som silke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2022 #6 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg bruker den forressten hver dag, etter jeg har vasket og håndkletørket håret. Jeg ser folk skriver at den også er varmebeskyttende,så for de som føner,krøller,retter håret, så er nok denne prefekt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Del Skrevet 25. mars 2022 flusa skrev (På 21.3.2022 den 13.40): Bjuwti !! Den er helt super! Håret blir ikke fett, men silkemykt og utrolig glansfullt. Elsker den!❤ Det blir ikke fett fordi den inneholder mye silikon fremfor ren olje. Anonymkode: 7f1e7...129 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2022 #8 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir ikke fett fordi den inneholder mye silikon fremfor ren olje. Anonymkode: 7f1e7...129 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Del Skrevet 26. mars 2022 jeg har tre håroljer som jeg synes alle er gode og lette for mitt tynne nordiske hår. ingen gjør håret fett. davines oi oil, andre synes denne lukter godt men for meg er lukten litt stram akkurat når man påfører den, lukten forsvinner fort. eleni & chris sin hårolje, denne lukter som frisørsalong. min favoritt er maria nila sin true soft hårolje, denne lukter søtt, som godteri nesten. jeg foretrekker denne oljen pga lukten. alle tre oljene gir omtrent samme resultat i håret. jegh ar tidligere prøvd maroccoan oul og liker ikke denne fordi den lukter for mye og håret kjennes fett ut etter å ha brukt den. Anonymkode: 1002e...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Del Skrevet 26. mars 2022 Tusen takk for råd. Jeg skal prøve meg frem med forslagene deres Anonymkode: cd0f1...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Del Skrevet 26. mars 2022 AprilRyan skrev (På 21.3.2022 den 13.44): Jeg bruker oljen til Olaplex og det er vel den eneste jeg har prøvd hittil som ikke legger seg som et ekkelt lag på håret og gjør det fett. Er Olaplex for alle hårtyper eller gjør den mest nytte på farget/bleket hår? Anonymkode: cd0f1...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): jeg har tre håroljer som jeg synes alle er gode og lette for mitt tynne nordiske hår. ingen gjør håret fett. davines oi oil, andre synes denne lukter godt men for meg er lukten litt stram akkurat når man påfører den, lukten forsvinner fort. eleni & chris sin hårolje, denne lukter som frisørsalong. min favoritt er maria nila sin true soft hårolje, denne lukter søtt, som godteri nesten. jeg foretrekker denne oljen pga lukten. alle tre oljene gir omtrent samme resultat i håret. jegh ar tidligere prøvd maroccoan oul og liker ikke denne fordi den lukter for mye og håret kjennes fett ut etter å ha brukt den. Anonymkode: 1002e...3ae Jeg endte opp med å bestille Maria nila sin. Gleder meg til å prøve den ut! Anonymkode: cd0f1...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. april 2022 #13 Del Skrevet 1. april 2022 flusa skrev (På 25.3.2022 den 17.03): Ja! Gud,den er fantastisk! Håret mitt kan bli litt fort fett . Og spesielt hvis jeg bruker hårolje. Men, jeg får ikke fett hår med denne. Det var spesielt, fordi jeg kan påføre den i hele håret. Til og med i hårbunnen. Håret blir luftig, VELDIG glansfullt og lukter også godt. Liker også hvordan håret blir utover dagen. Den lukter veldig mildt, men godt. Syns ikke den er mye parfymert. Har brukt mange håroljer, og denne lukter minst av alle jeg har prøvd. Jeg har begynt å gå med håret mere utslått enn før, fordi den får frem bølgene jeg har i håret mitt, og håret mitt ser friskere ut. Det blir mer volum i håret. Jeg bare elsker den♡ Jeg kjøpte den på tilbud på lyko,ser den fortsatt er redusert pris. Den er jo så drøy. Jeg tar 2 pump, og fordeler i hår og hodebunn. Repeterer 3-4 ganger, fordi jeg liker å ta den i hele håret og bunnen. Bruker god tid på å stryke den forsiktig utover i håret. Børster med fingreme gjennom håret, og mitt ekstremt flokete hår blir som silke! Brukar du den i staden for balsam? Eller brukar du den etter balsam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. april 2022 #14 Del Skrevet 3. april 2022 Capazitet skrev (På 4/1/2022 den 20.39): Brukar du den i staden for balsam? Eller brukar du den etter balsam? Jeg bruker ikke balsam etter hver vask lenger,etter jeg begynte med denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 5. april 2022 #15 Del Skrevet 5. april 2022 Ser TS har bestemt seg osv - men må bare støtte en annen her - eleni & chris sin hårolje, den er fantastisk god. Håret blir mykt, blankt og tuppene ser sunne og fine ut (er tørre og frizzete før påføring). Har blitt helt avhengig av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Del Skrevet 6. april 2022 Bruker argan oil fra The Ordinary i hodebunnen før vask, som jeg skyller ut i dusjen etter noen timer. Også bruker jeg Ogx Coconut Milk Oil Mist etter dusj. Jeg har rett tykt hår, med litt bølger i. Håret mitt blir fort tungt, men trenger masse fukt, og har en del frizz. Og jeg syntes at disse oljene virker kjempefint på mitt hår i hvert fall! Den fra Ogx er skikkelig "lightweight" Den fra The Ordinary lukter ikke noe godt, men det går helt fint så lenge du bare bruker den før vask. Anonymkode: 4e110...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Del Skrevet 6. april 2022 Tonjemor74 skrev (På 5.4.2022 den 14.13): Ser TS har bestemt seg osv - men må bare støtte en annen her - eleni & chris sin hårolje, den er fantastisk god. Håret blir mykt, blankt og tuppene ser sunne og fine ut (er tørre og frizzete før påføring). Har blitt helt avhengig av den! Jeg har planer om å teste ut den også Anonymkode: cd0f1...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #18 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bruker argan oil fra The Ordinary i hodebunnen før vask, som jeg skyller ut i dusjen etter noen timer. Også bruker jeg Ogx Coconut Milk Oil Mist etter dusj. Jeg har rett tykt hår, med litt bølger i. Håret mitt blir fort tungt, men trenger masse fukt, og har en del frizz. Og jeg syntes at disse oljene virker kjempefint på mitt hår i hvert fall! Den fra Ogx er skikkelig "lightweight" Den fra The Ordinary lukter ikke noe godt, men det går helt fint så lenge du bare bruker den før vask. Anonymkode: 4e110...63f Her var merker jeg ikke har hørt om før! Takk for info, da skal jeg sjekke ut de også Anonymkode: cd0f1...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå