AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Jeg er 27, mens pappa er 58 og den nye dama hans er 24. Jeg vet det ikke er verdens største aldersforskjell mellom oss, men jeg syns det er så vanvittig ekkelt at han har gått for noen som er yngre enn både meg og søsknene mine! Jeg har så langt sagt at jeg ikke vil møte henne fordi jeg synes hele situasjonen er så ubehagelig, og det å se min far sammen med en som kunne vært en av oss barna aldersmessig freaker meg ut. Jeg vet hun er voksen og samtykkekompetent og alt det der, men hele dynamikken mellom dem føles så rar. Voksne folk må jo få bestemme selv, men jeg ser på hele forholdet som ekkelt. Er dette noen jeg kommer til å klare å akseptere, isåfall hvordan? Hun har prøvd å skrive til meg på messenger for noen uker siden, men jeg svarte aldri og har ikke lyst til å svare for jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal si. Anonymkode: fb031...ea6 11 5 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 21. mars 2022 Har hun en far? Fight fire with fire 🔥 Anonymkode: a4a71...c5c 46 2 14
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Hva med å forsøke å ha litt respekt for at pappaen din fortsatt har såpass draget at han kan handle inn ei på 24? Det er jo egentlig ganske imponerende. Noe må han jo gjøre riktig. Antar han har tatt godt vare på seg selv, og har oppnådd en viss grad av suksess i livet som kanskje også har dryppet litt over på deg opp igjennom åra? Unn ham denne gleden, han har nok ofret mer for deg enn du er klar over. Anonymkode: c5782...b1a 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Jeg ville tatt det litt med ro. Det forholdet vil neppe vare. Men jeg skjønner godt at det føles rart ut. Jeg ville vært kjempeflau over faren min Anonymkode: f8791...741 36 10
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hun en far? Fight fire with fire 🔥 Anonymkode: a4a71...c5c HAhahaah, huff nei. Jeg foretrekker menn på min egen alder AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med å forsøke å ha litt respekt for at pappaen din fortsatt har såpass draget at han kan handle inn ei på 24? Det er jo egentlig ganske imponerende. Noe må han jo gjøre riktig. Antar han har tatt godt vare på seg selv, og har oppnådd en viss grad av suksess i livet som kanskje også har dryppet litt over på deg opp igjennom åra? Unn ham denne gleden, han har nok ofret mer for deg enn du er klar over. Anonymkode: c5782...b1a Han tjener veldig godt og eier flere hus, biler, seilbåter osv. Så det kan godt være det var lommeboka hans hun ble forelsket i. Utseendemessig ser han ut som han nærmer seg 60, med stor mage og ellers vanlig utseende. han er faren min så jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive han😂 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville tatt det litt med ro. Det forholdet vil neppe vare. Men jeg skjønner godt at det føles rart ut. Jeg ville vært kjempeflau over faren min Anonymkode: f8791...741 Flaut var rette ordet ja. Jeg klarer ikke å synes det er kult at faren min dater en som bare er et par år yngre en meg, selv om det sikkert betyr at vi har masse til felles.🙈 Anonymkode: fb031...ea6 27
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å forsøke å ha litt respekt for at pappaen din fortsatt har såpass draget at han kan handle inn ei på 24? Det er jo egentlig ganske imponerende. Noe må han jo gjøre riktig. Antar han har tatt godt vare på seg selv, og har oppnådd en viss grad av suksess i livet som kanskje også har dryppet litt over på deg opp igjennom åra? Unn ham denne gleden, han har nok ofret mer for deg enn du er klar over. Anonymkode: c5782...b1a jentungen på 24 må ha noen løse skruer... Anonymkode: b5294...455 27
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 Dette kommer aldri til å bli et stemor-stedatter-forhold slik folk flest har det. Det tror jeg er viktig å innse. En annen ting er at dette raskere kan bli et slags "venninne-forhold"? Men det ønsker du sikkert ikke? Her tenker jeg at din far skal være bindeleddet. Det er han som må forsøke å få dere til å møtes og å få et ok forhold. Jeg hadde ikke likt at min 55år gamle stemor hadde kontaktet meg på messenger for å prøve å få kontakt. Når din far finner en som er yngre enn deg, så er det han som gjør noe som ikke er helt normalen. Da må han innse/lære seg at kanskje ikke alt vil bli helt likt som hvis han hadde funnet seg en rundt sin egen alder. Jeg har fremdeles behov for å være med min far alene uten stemor. Jeg føler vi har mer det far-datter-forholdet vi hadde før da. Vi to går f.eks på tur alene, jeg stikker en tur til han innimellom når jeg vet hun er på jobb osv. Ellers så er jo vi alle sammen innimellom. Har vært på hytteturer, spist middager sammen, vært på turer sammen. Men for din del så tenker jeg at du må jo ikke være med mer med to mer enn nødvendig. Og gjør det klart ovenfor din far at du ikke kommer til å se på henne som en slags stemor. Det er kjæresten til din pappa. Om man vil se på noen som stemor, så velger man det helt selv! Sannsynligvis er hun bare ute etter pengene hans. Kanskje han etterhvert vil legge merke til det. Og dersom han ser mindre til deg, fordi du ikke orker forholdet deres, så kan det jo hende han på sikt klarer å tenke klarere og prioriterer deg framfor ung kjæreste. Anonymkode: 7fb02...92d 1
Forundret.. Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jentungen på 24 må ha noen løse skruer... Anonymkode: b5294...455 Jeg tipper alle er løse.. Samt pappen sine.. Ts, jeg føler med deg, det kjennes smertfullt ut 💐 8 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 Huff, så flaut og ekkelt🤢 Hadde totalt mistet respekten for faren min hvis han hadde gjort slik. Anonymkode: 615b4...75f 15 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Jeg ville forsøkt å hatt et nøytralt forhold til henne og vært høflig og hyggelig når dere ses. Du trenger ikke ha noe med henne å gjøre utenom når du skal treffe din far. Ikke bli flau. Bare vær helt nøytralt. Hans liv, hans leven. Du har ditt liv. Fokuser på det Det er forøvrig helt merkelig at en så gammel mann blir sammen med en så ung kvinne. Ikke minst at hun ønsker det. Har aldri forstått meg på sånt Anonymkode: ed411...f07 11
Forundret.. Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 Du kan jo begynne å spørre stemor om lommepenger, hun burde ikke si nei 😁 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 Alder delt på 2, pluss 7, er lik minimum alder. Så han er ikke innafor 😂 Tror nesten du bare må prøve å akseptere det. Desverre ikke mye du får gjort. Prøve å heve deg over det. Men følg litt med iom han har penger, og det er antagelig de hun går etter. Han har nok gått 5 på. Anonymkode: 4617e...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #13 Skrevet 21. mars 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: HAhahaah, huff nei. Jeg foretrekker menn på min egen alder Han tjener veldig godt og eier flere hus, biler, seilbåter osv. Så det kan godt være det var lommeboka hans hun ble forelsket i. Utseendemessig ser han ut som han nærmer seg 60, med stor mage og ellers vanlig utseende. han er faren min så jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive han😂 Anonymkode: fb031...ea6 Det er nok helt sikkert lommeboka hans hun har forelsket seg i, ja. Det er på mange måter både mannens ulykke og privilegium at man i så stor grad blir bedømt og vurdert på hva man har. Men la ham nå få nyte privilegiene av alt det harde arbeidet sitt, og de gode valgene han har tatt, igjennom et langt liv med sikkert mye ansvar og oppofrelse. Anonymkode: c5782...b1a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #14 Skrevet 21. mars 2022 Du/dere må bare passe på at hun ikke får ham til å forandre testament, eller noe. Pass på arven deres, har hørt mange rare historier om lignende tilfeller. Men sannsynligvis varer ikke dette så lenge, hun er blendet av rikdom og "makt". Etterhvert får hun lyst på ene barn og bla bla bla .... ofte går det sånn, spennende en stund men ..... Anonymkode: 5a3fd...8fe 9 1
AprilLudgate Skrevet 21. mars 2022 #15 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har hun en far? Fight fire with fire 🔥 Anonymkode: a4a71...c5c 😂😂😂😂😂 Ah. Nei, men…..jeg hadde følt som TS. Mest av alt manglende respekt for at min far kunne funnet seg ei som er yngre enn egne unger. Men TS: dette får du ikke gjort så mye med. Bare la være å svare henne, og vær ordinært høflig om du skal treffe henne. Er helt innafor å si til din far at dette blir så useriøst at du dessverre ikke helt enda klarer forholde deg til det. 5
Hippogriff Skrevet 21. mars 2022 #16 Skrevet 21. mars 2022 Livet er for kort for unødvendige konflikter. Kunne aldri i verden falt meg inn å ha meninger om mine foreldres valg av partnere. Ville vært normalt høflig og etablert en ålreit (men ikke nødvendigvis nær) relasjon først som sist. 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #17 Skrevet 21. mars 2022 Min far fikk ny kjæreste (som etter hvert ble samboer) etter at jeg ble voksen, og jeg har aldri tenkt på henne som "stemor". Kanskje du kan forholde deg til henne som en voksen kvinne som faren din er glad i? Ikke som stemor, ikke som en venninne, men en person du kan ha det hyggelig sammen med. Jeg forstår at det er ubehagelig og rart at faren din har fått en så ung kjæreste, men jeg håper du likevel klarer å være hyggelig mot henne og ta henne godt imot. Dette er åpenbart en kvinne som faren din er glad i, og det betyr mye for ham at hun blir tatt godt imot. ❤ Anonymkode: c409b...1ad 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #18 Skrevet 21. mars 2022 Jeg skal ærlig innrømme at jeg tenker mitt. Patetisk er vel det mest positive jeg kan si. Jeg er 34, og 24 er helt uaktuelt. Man er forskjellige steder i livet og har ingen felles referanser. Det eneste man kanskje har til felles er sex, men den blir også bedre om man er på samme bølgelengde. Anonymkode: 52837...afb 10 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #19 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva med å forsøke å ha litt respekt for at pappaen din fortsatt har såpass draget at han kan handle inn ei på 24? Det er jo egentlig ganske imponerende. Noe må han jo gjøre riktig. Antar han har tatt godt vare på seg selv, og har oppnådd en viss grad av suksess i livet som kanskje også har dryppet litt over på deg opp igjennom åra? Unn ham denne gleden, han har nok ofret mer for deg enn du er klar over. Anonymkode: c5782...b1a Herregud, ta deg en jævla bolle🤷♀️ skjønner deg fult og helt ts, er selv 26 og hadde slitt veldig med å akseptere at pappa på 57 hadde funnet seg noen yngre enn meg selv..🥴 bare feil og merkelig! Anonymkode: 6e0f0...335 10 1
Hippogriff Skrevet 21. mars 2022 #20 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Herregud, ta deg en jævla bolle🤷♀️ skjønner deg fult og helt ts, er selv 26 og hadde slitt veldig med å akseptere at pappa på 57 hadde funnet seg noen yngre enn meg selv..🥴 bare feil og merkelig! Anonymkode: 6e0f0...335 Selvfølgelig er man i sin fulle rett til å mene det, men man kan jo mene det og samtidig forholde seg til realitetene og unnlate å lage unødvendige konflikter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå