Candiru Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 I livet mitt så har jeg hørt mange ulike versjoner av en sannhet som er så irriterede på jordet. Det er som følger: "Hvis man har en penis, ligger på sykehus og dermed må få nedentilvask av pleiepersonell, så skjer dette: Mannen liker selvfølgelig nedentilvasken veldig godt, og trosser både smerter og svekket bevissthet og får seg en aldri så liten ereksjon. Pleierpersonellet gir da denne pasienten 2 valg, hvorav det første er å slutte å ha ereksjon øyeblikkelig. Eller man kan gå rett på nr to, som går ut på at peleieren tar et godt grep rundt penis, så bare penishodet er utenfor hånden. Dermed gir pleieren et hardt slag med hånden, smækk rett på penishodet. Det er overraskende mange som har opplevd dette, så de måtte altså over i alternativ to for at ereksjonen skulle gå ned. Trodde dere på dette?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Nei, dette tror jeg ikke på. Da hadde man fått sparken som pleiepersonell. Anonymkode: 071f9...12a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Nei. Hvorfor tror folk på sånt tull?? Anonymkode: 640bb...da8 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 I alle dager. Tror folk på sånne ting? Anonymkode: 4a722...c07
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I alle dager. Tror folk på sånne ting? Anonymkode: 4a722...c07 Folk tror på de merkverdigste ting. Jeg blir ikke overrasket hvis folk faktisk tror på dette. Anonymkode: a2e4e...a9b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 Haha. Som sykepleier later man selvfølgelig som ingenting. Man blir raskt ferdig med en kjapp vask og snakker etterpå om hvilke sokker han ønsker i dag. Anonymkode: e6af4...db8 3
Gjest loveli Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 Aldri hørt om! Høres ekstremt usannsynlig ut også, dette er bare tull. Har jobbet steder der vask av underliv var en del av jobben og har opplevd litt av hvert. Men man vasker bare kjapt ferdig og kler på personen.
Enda en tulling Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 Hvorfor i alle dager skulle noen gjøre noe sånt?? Det høres veldig viktoriansk ut. I de fleste tilfeller er det vel bare flaut for pasienten og så skal han straffes med vold i tillegg? Ville tro at en slik praksis ville føre til både avskjedigelse og anmeldelse. Stammer denne historien fra bitre arbeidsløse navere med rulleblad?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #9 Skrevet 22. mars 2022 Nei, det er bare tull. Man later som ingenting, snakker om noe helt annet og blir fort ferdig. Enkelt og greit. Anonymkode: 653df...214
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #10 Skrevet 22. mars 2022 Haha det er sant ja. Ikke så mye nå lenger, men var vanlig før hvertfall Anonymkode: f3ed7...fc8
Minmorsbarn Skrevet 22. mars 2022 #11 Skrevet 22. mars 2022 Nei, på sykepleiestudiet lærer man at hvis pasienten får ereksjon så skal man bare stille og rolig legge på dynen og gå ut. For så å fullføre stellet senere. Men før sykepleien gikk jeg hjelpepleien, og der hadde vi en gammel drage til lærer som lærte oss at det var lurt å ha en teskje i frysen som man kunne slå på penishodet. Har aldri prøvd det….. Var på sent åttitall dette.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #12 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Hvorfor tror folk på sånt tull?? Anonymkode: 640bb...da8 velkommen til Kvinneguiden... Anonymkode: 56ac4...5cc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #13 Skrevet 22. mars 2022 Vi er ikke i april enda, og årets dummeste tråd er allerede et faktum. Anonymkode: f9c04...240 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå