Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så det har seg slik, at jeg ble dumpet for en måned siden. Vi kjente hverandre i 3 måneder og var stupforelsket i hverandre. Han avsluttet det, da han trengte tid etter han hoppet for fort inn med meg etter han var nylig blitt singel. Livet hans kom i veien og han måtte ha litt fri. 

Så selvsagt, går man på den typiske smellen - at man møter en eks på byen og ting eskalerer derfra. Da fant vi ut at vi fortsatt savna hverandre og ville prøve jobbe litt for å se om vi fortsatt kunne prøve på nytt. Dette blir da en fresh start, at vi dater som vanlige mennesker når man blir kjent - uten det seksuelle og uten konstant kontakt som tidligere.  Vi vil jo være forsiktige og gjøre det riktig denne gangen.  

Om dette er en god idé vet jeg ikke ennå - men ønsker gjerne høres andres erfaringer?

/kvinne, 27

Anonymkode: 6de8e...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor var han en ex, hvorfor avsluttet du forholdet i første omgang? Et nytt forhold med ham blir ikke en suksess hvis dere ikke fokuserer på og fikser det som gjorde at det ble slutt i første omgang

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Møtte du en annen eks, eller han som dumpet deg?

Anonymkode: 8cab8...686

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lang nok tid fra hverandre tenker jeg. Han har garantert ikke jobbet seg noe videre gjennom forrige brudd, og det var jo grunnen til at han ikke kunne gå inn i noe med deg?

Nei, høres ut som han her vil holde deg på gress uten forpliktelser...

Anonymkode: 65b70...ac5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det har seg slik, at jeg ble dumpet for en måned siden. Vi kjente hverandre i 3 måneder og var stupforelsket i hverandre. Han avsluttet det, da han trengte tid etter han hoppet for fort inn med meg etter han var nylig blitt singel. Livet hans kom i veien og han måtte ha litt fri. 

Så selvsagt, går man på den typiske smellen - at man møter en eks på byen og ting eskalerer derfra. Da fant vi ut at vi fortsatt savna hverandre og ville prøve jobbe litt for å se om vi fortsatt kunne prøve på nytt. Dette blir da en fresh start, at vi dater som vanlige mennesker når man blir kjent - uten det seksuelle og uten konstant kontakt som tidligere.  Vi vil jo være forsiktige og gjøre det riktig denne gangen.  

Om dette er en god idé vet jeg ikke ennå - men ønsker gjerne høres andres erfaringer?

/kvinne, 27

Anonymkode: 6de8e...6d9

Jeg gjorde det på samme måte og ble gravid med han oppi rotet. Vi beholdt og siden har vi ikke vært venner. 

Så gjorde jeg det samme med nåværende samboer og det ble bedre enn noen gang. Vi tok mer tak i det med rådgivning og alt. Så mitt beste råd er at følelsene må være riktige, ikke bare være ensom. Og man må jobbe hardt og faktisk endre seg, begge to. 

Anonymkode: 6f5e0...626

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...