AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Jeg er gravid i uke 21, og de siste morgenene har jeg våknet med flekk på t-skjorta fra det ene brystet. Jeg lurer på om dette har sammenheng med framtidig melkeproduksjon å gjøre. Var det noen av dere som “lakk” i svangerskapet? Når begynte dere da å produsere ordentlig melk etter fødsel? Når begynte dere med ammeinnlegg? Anonymkode: 8659e...7de
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Helt normalt. Jeg lakk som en sil innimellom, kom an på hvor «hormonell» jeg var den dagen. Produksjonen kom ganske fort her, men vet ikke om det at man lekker før fødsel er en indikasjon på at det vil gå lettere med ammingen. Men mye mulig! Var ihvertfall slik for meg. Brukte ammeinnlegg litt i starten, men dabbet fort av. Anonymkode: 1bd6b...172
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Mange lekker. Det har ingenting å si for melkeproduksjon etter fødsel. Jeg begynte med ammeinnlegg så fort det var behov. Når jeg ble lei av å grise ut senga om natten f.eks. Anonymkode: e2d21...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå