AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Nekter å gå tur, skal kun bæres. Hvordan motiverer dere og får deres unger til å gå litt selv? Anonymkode: e2def...33c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Vi brukte bæresele daglig til eldste var 3, og innimellom til hun var 4. Gadd ikke ta den kampen, hun var ikke særlig interessert og gikk jo nok hjemme. Hun trengte tydelig tryggheten og nærheten. ❤ Nå er hun 10, og har i 6 år vært veldig aktiv. Elsker fjellturer og sykling og svømming og klatring og danser flere ganger i uka. Vi la til rette ved å ta henne med på alle disse tingene, men i eget tempo. Var masse ute på tur, men hadde henne i selen til hun ytret ønske om å gå selv, og det gjorde hun hyppigere og hyppigere mellom 3 og 4 års alder. I tillegg var vi aktive med henne på andre måter enn den gåingen, på trampoline eller med sparkesykkel eller sisten i hagen eller akroyoga. Yngste er typen som har klatret i bokhylla siden han var 8 mnd, så han var ikke like vanskelig å be. Men jeg foretrakk "makelig" unge i sele over å måtte passe på hvert eneste sekund for å unngå ulykker. 😅 Anonymkode: 8fc36...86a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Brukte bæresele og tvang ikke til å gå selv. En 20ring er fortsatt liten. Etterhvert fant vi små stier hun syns var gøy, som skogen over huset vårt, plutselig gikk hun hele stien selv - en tur på 45 minutter og vel så det. Anonymkode: f9ea0...53f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Jeg hata å gå selv. Så på vei til barnehagen lata mamma som hun var en bie bak meg, da løp jeg 🤣 Anonymkode: 2e08e...205
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 Vogn, sparkesykkel, balansesykkel.... Gjerne i en kombo Anonymkode: 06c9b...85c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 BæreSELE til fireåring? Finnes det? Trodde man brukte meis? Anonymkode: e5740...bb9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): BæreSELE til fireåring? Finnes det? Trodde man brukte meis? Anonymkode: e5740...bb9 Ja det finnes: https://bereglede.no/produkt/tula-toddler-baeresele/ Her er en variant. Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker meis uansett alder på barnet, det er jo grusomt ukomfortable både for barn og bærer. Jeg har båret en syk 6-åring på over 20 kg i den selen, og merket det knapt. Elsker bæresele. Anonymkode: 8fc36...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå