AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Skal egentlig reise på fredag, overnatte ved flyplassen og reise utenlands på lørdag. Borte i 2 uker. I går testa mannen positivt på korona. I natt fikk 1åringen feber. Har også et barn på 4 år, som er frisk. Jeg er og frisk, enn så lenge. Hvordan er det med avbestilling pga sykdom evt? Hvor tidlig må det gjøres? Vi har topp reiseforsikring via jobb (LO favør) men hvordan funker dette? Er koronasykdom gyldig grunn for å ikke reise? Hvis jeg og minstemann holder oss friske, er det bare mannen og eldstegutt som får avbestille med penger tilbake? Anonymkode: 7cab9...dd4
Safiye Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Hvor skal dere reise? Det er jo lenge til fredag, mange lang krever ikke lengre test ved innreise så dere kan jo såfall reise til tross for sykdom nå. Ville tatt kontakt med forsikringsselskapet direkte for å rådføre meg, det er ingen her som vet betingelsene i din forsikring og kan svare helt konkret…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Var vel mange forsikringsselskap som lagde en klausul på at coronatelaterte kanselleringer osv ikke ga rett til å få det dekket på forsikringa. Men akkurat hvordan ståa er nå når det er sluppet så mye opp i store deler av verden vet jeg ikke, ville sjekka med forsikringselskapet deres der, de er nok de eneste som sitter på fasiten gitt. Anonymkode: c4431...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå