Gå til innhold

Hvilken Internett leverandør bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet til en leilighet. Så hvilken Internett leverandør bør jeg velge?

Jeg vet det finnes noe som heter telenor, nextgentel... er det flere?

Selger kraftlag bredbånd?

Eller det er vel fiber man bør velge fremfor bredbånd? 

Og anbefaler dere tv pakke i tillegg? Er Apple tv enkel å bruke? Annet? Eller bør jeg spare å ikke kjøpe tv pakke?

Anonymkode: 33cd4...423

Skrevet

Kan du velge fiber går du for det.

Er det borettslag er du stort sett avhengig av å velge samme leverandør som de har avtale med. Ellers spørs det hva som er tilgjengelig. Så du bør begynne der.

Jeg synes Apple TV er veldig brukervennlig og vi bruker ikke noe annet her. Linjær TV (med sendinger og program) er ut og det er strømming som er tingen.

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (1 minutt siden):

Kan du velge fiber går du for det.

Er det borettslag er du stort sett avhengig av å velge samme leverandør som de har avtale med. Ellers spørs det hva som er tilgjengelig. Så du bør begynne der.

Jeg synes Apple TV er veldig brukervennlig og vi bruker ikke noe annet her. Linjær TV (med sendinger og program) er ut og det er strømming som er tingen.

Jeg leier privat. Hvor finne ut hvem kan levere fiber eller bredbånd til boligen? 

Apple tv er det engangs pris og månedsbeløp?

Anonymkode: 33cd4...423

Skrevet

Du må ganske enkelt forhøre deg med ulike leverandører. Så vidt jeg vet er det ikke en side du kan få opp alle som kan levere. Ring rundt.

Hvor i landet skal du flytte?

Når det gjelder Apple TV så er det to ting. Det jeg trodde du mente var den fysiske boksen. Det er en engangskost. Men den er igjen avhengig av andre tjenester som Netflix, HBO, ViaPlay etc.

Det er noe som heter Apple TV+ også, som er en tjeneste på lik linje med Netflix og lignende. Den har en månedskostnad.

Dersom du har en nyere TV så har de og ofte innebygget mange strømmetjenester fra før. Sjekk det først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...