Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drømmejobben mange har lyst på. Jeg er nattevakt og får bra betalt med natt-tillegg der jeg sitter på sofaen alene å ser på tv og spiller Nintendo. Jeg har også fri i 9 dager etterhverandre en gang i mnd. Det er digg 

Jeg har også den verste jobben. Jeg har blitt sparket, slått, lugger klort osv. En kollega fikk en spiker i låret, en annen blyant sittende fast i panna og en tredje fikk en tung lysestake slått i hodet. Det måtte selvfølgelig syes en del sting. Joda, ei fikk også varm te over seg og deretter dytta ned trappa.

Drømmejobben fortsatt ?

Anonymkode: d9517...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en drømmejobb hvis man risikerer livet sitt for ekstra penger og fri.

Anonymkode: 559f3...1f5

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke en drømmejobb hvis man risikerer livet sitt for ekstra penger og fri.

Anonymkode: 559f3...1f5

Ikke sant, men jeg får ofte høre det.

Jeg jobber på er barnehjem, så jeg kommer ikke til å slutte, for det er så mange som gjør det. Barna trenger noen faste voksne rundt seg.

ts

Anonymkode: d9517...f73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vil du med dette innlegget?

Si opp hvis du ikke vil jobbe der. 

Anonymkode: 36de0...a3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømmejobb er subjektivt. Det høres ikke ut som drømmejobben for meg, men for noen er fordelene med jobben så store at de oppveier ulempene sånn at det er drømmejobben for dem. 

Anonymkode: 8a96a...084

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...