Gjest Lille Frøken Tussi i.i Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 Har dere noen flauser å fortelle?
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 eg har ei fæl flause.. hadde mensen, og skulle bytte tampong på en bås-do! syns det e ganske ekkelt å ta i den tråden, og vil ikkje komme borti nåke.. så eg tar i endel, og drar den ganske kjappt ut.. det so sker e at eg mista tråden, og tampongen enda i båsen ved sida av!! anakje om det va nåken der, men isofall ser eg for meg at det måtta vore ganske ekkelt å sjå en brukt tampong komme over til seg.. eg drog den fint i tråden tilbake igjen og kasta den. .. men eg va orntli flau!! 1
Pimbila Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Å herregud, da hadde jeg dødd Har gjort mye pinlig, kommer ikke på noen i farta. Trøtt nå.
Samantha Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Hahaha! Robinie: Den er like morsom kvar gong eg høyrer den!! Min største tabbe: Hadde en geeeedigen krangel med kjæresten. Skal ikkje gå inn i detaljar, men det var både promping og sjalusi inne i bildet. Eg seier blant anna: "ELSKA DU MEG?? DU ELSKA MEG FAEN IKKJE DU!!" og veldig masse andre teite ting. Har vinduet på vidt gap fordi det stinkar sånn av prompinga hans. Det blir kaldt og eg lyser med mobilen for å finne pysjbukse og t-skjorte. Det eg gjer uten at eg er klar over det er: Ringer til SJEFEN min og blir kobla til telefonsvarar. Telefonen ligg på nattbordet, mens vi fortsette den heftige krangelen. Eg pratar HØGT og er veldig nærme telefonen. Pluttselig pip telefonen. "Hmmm... Ka va de?? Hmmm..." (30 sek igjen- plass på meldinga). Så 30 sek etter pip det igjen. "Hmmm...." Då ser eg på telefonen, at eg er kobla på sjefen. OH MY GOOOOD!!! Eg anar ikkje kva han har høyrt av kranglinga. Eg holdt på å dø av skam følte eg... Dagen etter på jobb lata eg som ingenting, og det har ikkje blitt nevnt med eit ord av verken meg eller sjefen.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Har opplevd det samme som Samantha flere ganger. Alltid sambo som er sløv og glemmer tastelåsen. En gang ble kompisen så heldig å være vitne til en megakrangel,en annen gang var den en kollega av sambo. Det var så utrolig teite ting vi kranglet om. Jeg ble så flau at jeg hadde lyst til å hoppe ut av vinduet.
Angelfairy Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 jeg har ikke driti meg så mye ut som det dere har gjort, men jeg har sagt utrolig mye dumt... f.eks.. fortalte på jobben her om dagen da jeg kokte poteter, at jeg klarte å svi dem, koke bort vannet likom.. en time etter forteller hu ene på jobben at hun skulle lage noe mat til gubben hennes, og ender opp med å si "jeg vil ikke lage noe med poteter, det er for lett, til og med en MONGO kan lage poteter"... ja, takk skal du f*** meg ha sa jeg tilbake, ble drit flau. en annen gang satt jeg hos et venne par av meg, klokka var 2 på natta og vi står ute å røyker. det er stjerneklart, og vi prater om solformørkelsen som hadde vært den dagen. den var visst så fin å se på, og jeg spør "er det solformørkelse nå da"?? men jeg gjør ikke mye dumt, bare sier en hel del masse teit, og blir flau av det.. meg i et nøtteskall
Trampe Skrevet 11. november 2005 #9 Skrevet 11. november 2005 Har noen av dere hadd mobilen liggende i senga, hatt sex med kjæresten og kommet borti sist-oppringt-knappen? Plutselig hørte jeg mora hans rope "Hallooooo??" under ryggen min. Håper virkelig ikke vi sa noe som kunne røpe hvem vi var og hva vi holdt på med 1
Gjest flausee!!! Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Hadde vært en tur hos kjæresten og når man først er alene, hvorfor ikke ?. er i stua og hadde ikke trukket for gardinene selfølgelig. i huset ovenfor bor en av kompisen hans i. Så jeg hadde jo dratt ned buksa på han og satt meg ned på knær og gjorde mitt. og der sto kompisen hans og 3 andre i vindu og så alt! gjett om jeg fikk høre den av alleeeee dagen etter! det var så flaut!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #12 Skrevet 30. januar 2010 Jeg hadde verdens verste flause for ikke så lenge siden! Det var på fest, også var det sånn runding, at en person gikk inn og danset, mens de andre så på og klappet. Så skulle jeg og en vennine utpå, men så følte jeg meg så dum, at jeg ville vekk. Så jeg løp ut av ringen, men det gikk ikke så bra! Skoene mine var så glatte, at jeg trynte an helt forferdelig. Så reiste jeg meg opp igjen, og det samme skjedde. Så kastet jeg meg i armene på en venn som stod og så på og var flauere enn noensinne. VERST av alt (!) var at gutten jeg er dødende forelsket i, stod og så på.
Linnea Adriana Skrevet 19. september 2010 #13 Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg var i Danmark med familien min. Så sier moren min ”kan du hente kameraet som ligger i sekken min der borte”. Jeg går bort roter i sekken. Går tilbake til moren min og sier jeg ikke finner kameraet. Jeg blir kommandert til å lete mer for det ligger nederst i sekken. Jeg roter rundt sier høyt til venninnen min "Jeg finner ikke noe kamera her" I samme øyeblikk som jeg kobler greia, ser jeg fem kjempesinte fremmede damer som kommer og tar sin sekk. De ville ikke høre min forklaring (helt lik sekk) men stirrer stygt på meg hele resten av oppholdet mens vi er på camping plassen.. Vet ikke om det var så flaut men følte det veldig ubehagelig og være så missforstått. Endret 19. september 2010 av Linnea Adriana
K.B.E Skrevet 27. oktober 2010 #14 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg skulle ha kjøretime for ikke så lenge siden. Kjørelæreren sa jeg bare kunne gå å sette meg i bilen og så skulle han snart komme. Jeg kjører en hvit bil, så jeg satt meg ned i den første hvite bilen jeg ser. Men så kommer det en kjørelærer og sier at det er feil bil, og jeg ikke får startet bilen med nøkkelen jeg hadde.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #16 Skrevet 26. mars 2011 Var ute med mannen min på byen forrige helg, plutselig ser jeg at han står der og klår på en eller anna bimbo... Dro ham etter jakka ut i lyset og uuuuuuuuuuuups!! Ikke min mann, min mann stod utenfor og hang på rekkverket mens han nesten døde av latter. De hadde på seg lik jakke, og lyse bukser begge to, samt nesten lik sveis. Heldigvis tok han andre det med et smil. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #17 Skrevet 26. mars 2011 Var ute med mannen min på byen forrige helg, plutselig ser jeg at han står der og klår på en eller anna bimbo... Dro ham etter jakka ut i lyset og uuuuuuuuuuuups!! Ikke min mann, min mann stod utenfor og hang på rekkverket mens han nesten døde av latter. De hadde på seg lik jakke, og lyse bukser begge to, samt nesten lik sveis. Heldigvis tok han andre det med et smil.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #18 Skrevet 26. mars 2011 Var ute med mannen min på byen forrige helg, plutselig ser jeg at han står der og klår på en eller anna bimbo... Dro ham etter jakka ut i lyset og uuuuuuuuuuuups!! Ikke min mann, min mann stod utenfor og hang på rekkverket mens han nesten døde av latter. De hadde på seg lik jakke, og lyse bukser begge to, samt nesten lik sveis. Heldigvis tok han andre det med et smil. hahahah, høres pinlig ut!!! bra han tok det fint iallefall
Gjest sue84 Skrevet 27. mars 2011 #19 Skrevet 27. mars 2011 Når jeg var 19 satt jeg og såg på tv sammen med mange andre folk. Så kom det en reklame der man kunne vinne en tur til nordpolen.. Så sa smarte meg: << Ehm.. Hva er dette slaks tullereklame? Det er jo ikke noe som heter Nordpoen!?!>> Hadde da DEN diskusjonen med de andre som satt der for jeg nekta på at Nordpolen eksisterte.. Jeg trodde da frem til jeg var 19 år at Nordpolen var en opptikta plass der nissen liksom skal bo.. (som også er oppdiktet, DET vet jeg da ) Det er 7 år siden.. Og blir enda mobbet for det :D (skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke er anonym nå) 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #20 Skrevet 27. mars 2011 Når jeg var 19 satt jeg og såg på tv sammen med mange andre folk. Så kom det en reklame der man kunne vinne en tur til nordpolen.. Så sa smarte meg: << Ehm.. Hva er dette slaks tullereklame? Det er jo ikke noe som heter Nordpoen!?!>> Hadde da DEN diskusjonen med de andre som satt der for jeg nekta på at Nordpolen eksisterte.. Jeg trodde da frem til jeg var 19 år at Nordpolen var en opptikta plass der nissen liksom skal bo.. (som også er oppdiktet, DET vet jeg da ) Det er 7 år siden.. Og blir enda mobbet for det :D (skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke er anonym nå) :skratte: :skratte: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå