Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har bestilt meg noen piller som skal øke forbrenningen og dempe søtsug, men kom på at jeg fremdeles ammer noe, og kanskje ikke kan ta de mens jeg ammer(?). Mini er straks 1 år og får pupp hovedsakelig når han skal legges og hvis han evt våknet om natten.

Har bestilt disse: https://www.tights.no/butikk/2-x-stardust-body-sculpt-fat-burner/

Noen som vet noe om det?

Anonymkode: c8b86...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vet at det er bullshit og at du har kastet bort pengene dine.

Anonymkode: 5d54f...ee5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt akkurat disse. Jeg fikk noe resultat, men det er jo hovedsaklig pga koffein som er i de - det fikk meg lettere opp av sofaen, jeg tok de 20 minutter før jeg skulle trene. Det er ingen nytte å ta dem hvis du bare sitter stille, da skjer det minimalt med endring dessverre. 

Ellers bør du uansett vente til etter at du er ferdig med å amme ja :)

Anonymkode: 41605...5ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, vet at det er bullshit og at du har kastet bort pengene dine.

Hvis du snakker av egen erfaring nytter det ikke å ta en pille og tro at du fortsatt kan sitte på ræva og slenge med leppa på kvinneguiden uten å gjøre en innsats selv😊

Skal ikke ned mange kilo, og skal hovedsakelig dempe søtsuget (har hatt noe lignende som har gjort nettopp det, så da har det jo funket).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har brukt akkurat disse. Jeg fikk noe resultat, men det er jo hovedsaklig pga koffein som er i de - det fikk meg lettere opp av sofaen, jeg tok de 20 minutter før jeg skulle trene. Det er ingen nytte å ta dem hvis du bare sitter stille, da skjer det minimalt med endring dessverre. 

Ellers bør du uansett vente til etter at du er ferdig med å amme ja :)

Anonymkode: 41605...5ec

Så bra, drikker ikke kaffe, og med tre aktive barn i alderen 1, 3 og 5 år kan det være greit å komme seg litt lettere opp enkelte dager😅 Går generelt mye hver dag og, og spiser sunt, har ikke mange kilo jeg skal ned, men er veldig godtesjuk om kvelden, så det ødelegger jo litt😋

Grunnen til at jeg skrev økt forbrenning i tittelen var rett og slett fordi det var den delen jeg var mest skeptisk og usikker til når det kommer til ammingen.

Men har absolutt ikke dårlig tid, så da venter jeg litt med dem😊 Takk for svar😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du snakker av egen erfaring nytter det ikke å ta en pille og tro at du fortsatt kan sitte på ræva og slenge med leppa på kvinneguiden uten å gjøre en innsats selv😊

Skal ikke ned mange kilo, og skal hovedsakelig dempe søtsuget (har hatt noe lignende som har gjort nettopp det, så da har det jo funket).

Jeg har aldri prøvd pillene jeg, men den effekten du eventuelt merker av å ta pillene er så liten at det ikke hadde hatt noen innvirkning om du bare satt på ræva. Det er den innsatsen du gjør selv som teller, pillene har ingenting å si for det resultatet du måtte oppnå. Ergo har du kastet bort pengene dine.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri prøvd pillene jeg, men den effekten du eventuelt merker av å ta pillene er så liten at det ikke hadde hatt noen innvirkning om du bare satt på ræva. Det er den innsatsen du gjør selv som teller, pillene har ingenting å si for det resultatet du måtte oppnå. Ergo har du kastet bort pengene dine.

Og hvem er du? Selv om du er selverklært ekspert på området var det ikke det jeg spurte om. Du har i grunnen ikke bidratt med noe som helst nyttig her, så med andre ord, du kaster bort tiden din😊 med mindre målet som nevnt var å lette litt på egen hverdag ved å være grinete her da

AnonymBruker
Skrevet

Se på innholdet. Hvis det er hovedsaklig koffein så gjelder vel samme råd som for koffein via kaffe o.l.

Anonymkode: fe583...bdd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal ikke kimse av placebo nei. 

Anonymkode: 24fd6...a67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Skal ikke kimse av placebo nei. 

Anonymkode: 24fd6...a67

Om så, så skal man i grunnen ikke det nei. Er vel bevist at man ikke skal undervurdere placeboeffekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...