AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 Har nylig fått høre om Ozempic fra familien. Har hatt god effekt på dem....jeg selv har en bmi nært 34.....trenger hjelp til vektreduksjon, og vurderer å drøfte det med fastlegen.... noen som har brukt/bruker legemiddelet og vil dele erfaringer? Anonymkode: 77914...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Del Skrevet 21. mars 2022 Samboeren min tar det og han mistet matlyst og gikk ned fra 87 til 70 kg på kort tid (han tar det ikke pga overvekt, men vekttapet var en bivirkning) Anonymkode: d217d...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Del Skrevet 21. mars 2022 Jeg går på Saxenda, som er noe av det samme som Ozempic, men man må da ta sprøyer hver dag. Jeg har hatt veldig god effekt. Begynte i februar og har gått ned i underkant av 8 kg. Ingen nevneverdige bivirkninger. Anonymkode: 7dae3...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Del Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboeren min tar det og han mistet matlyst og gikk ned fra 87 til 70 kg på kort tid (han tar det ikke pga overvekt, men vekttapet var en bivirkning) Anonymkode: d217d...8cc Hva annet kan det tas for? Anonymkode: 77914...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Del Skrevet 21. mars 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hva annet kan det tas for? Anonymkode: 77914...220 "Semaglutide, sold under the brand name Ozempic among others, is an antidiabetic medication used for the treatment of type 2 diabetes and long-term weight management." Anonymkode: 643b2...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. mars 2022 #6 Del Skrevet 22. mars 2022 Man får ikke nødvendigvis ozempic til behandling av overvekt heller. Noen leger gir det, mens andre gir det kun om du har diabetes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå