Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Avgangskull i år, vi har vært stort sett samme klasse og mange av de samme forelserene gjennom alle 3 årene, mindre høyskole. Tror mange har trivdes godt på studiet selv om mye har vært digitalt. Er det vanlig å gi en gave til forelesere, for eksempel blomster/konfekt og felles kort til pauserommet, eller er det uvanlig? 

Anonymkode: 39929...d4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går også i avgangskull og klassen min har på siste forelesningsdag til foreleserne gjennom disse tre årene gitt gave.
Jeg har alltid vært med på spleisen, men jeg syns personlig det har blitt litt mange gaver de siste tre årene😅 Tror jeg heller ville valgt å gi en fellesgave når vi ble ferdige.. 

Anonymkode: 01bb1...05c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Går også i avgangskull og klassen min har på siste forelesningsdag til foreleserne gjennom disse tre årene gitt gave.
Jeg har alltid vært med på spleisen, men jeg syns personlig det har blitt litt mange gaver de siste tre årene😅 Tror jeg heller ville valgt å gi en fellesgave når vi ble ferdige.. 

Anonymkode: 01bb1...05c

Oi, nei så "organiserte" har ikke vi vært 😅 Tenkte på en fellesgave og takkekort med hilsen fra studentene

Anonymkode: 39929...d4e

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått det noen ganger, og det settes enormt pris på.

Anonymkode: 85e46...59a

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at det blir veldig liten sum på hver i så fall. Mange studenter har veldig dårlig råd. 

Anonymkode: 2118c...643

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...