Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare litt nyskjerrig, jeg er 30 år gammel og har et barn på 12 år. Og er velldig bestemt på at jeg ikkje vil ha flere barn. Er på tinder, men synst det er vanskelig siden det virker ut som alle menn i min alder har hus, tesla og mangler bare kvinnfolk og barn. Har ikkje gått så langt at jeg skriver i bio at jeg ikkje ønsker flere barn. 

Men finst det menn der ute, i 30 åra som ikkje ønsker barn, men aksepterer at jeg har et barn?  

Anonymkode: 5a18e...156

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skilte meg i en alder av 36 år og har to barn. Det er nå 15 år siden. Da var det nettopp et slikt forhold jeg var på jakt etter, men mitt problem var at de damene jeg fant ville ha barn etterhvert. Ikke alltid lett.

Anonymkode: 3d1ee...d21

AnonymBruker
Skrevet

Stetiliser deg og si at du ikke kan få fler.

Om en mann som ikke ønsker egne barn er interessert at du har vil vel variere.

Anonymkode: d1b89...544

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver i det ikke i bio da? Da er jo mye gjort. Er en helt ærlig sak det.

Anonymkode: c0dd6...d8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte lete lenge før jeg fant en mann som respekterte at jeg absolutt ikke vil ha barn. Det er kanskje enklere hvis du er åpen for at mannen kan ha barn fra før. Jeg var/er ikke det.

Anonymkode: 43ae2...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har barn, vil ha en mann uten barn som vil ha deg og barnet uten ønske om eget barn? Good luck!

Anonymkode: fd0b8...360

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er bare litt nyskjerrig, jeg er 30 år gammel og har et barn på 12 år. Og er velldig bestemt på at jeg ikkje vil ha flere barn. Er på tinder, men synst det er vanskelig siden det virker ut som alle menn i min alder har hus, tesla og mangler bare kvinnfolk og barn. Har ikkje gått så langt at jeg skriver i bio at jeg ikkje ønsker flere barn. 

Men finst det menn der ute, i 30 åra som ikkje ønsker barn, men aksepterer at jeg har et barn?  

Anonymkode: 5a18e...156

Kommer vel litt an på.

Barnløse menn som ikke ønsker barn er nok heller ikke først og fremst på jakt etter en alenemor. Så akkurat det er gjerne ikke helt enkelt.

Men hvis du er åpen for at også han kan ha barn fra tidligere blir det med en gang mye enklere.

Samtidig er det klart at en 30-åring med et barn på 12 har vært veldig tidlig ute. For de fleste jevnaldrende menn med barn er nok avkommet endel yngre.

Og ut fra det du skriver høres det ihvertfall ut som at en mann med små barn ikke er helt innertier?

Sikkert ikke umulig å finne det du søker, men du bør i så fall være veldig bevisst på hva du har å tilby en mann…

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at man er ferdig med barn, men litt egoisistik å utelukke menn i like situasjon da

Anonymkode: 4d8de...903

AnonymBruker
Skrevet

Skriv i bio: er ferdig reprodusert. Men du må tålerere at menn har barn fra før, siden du har selv. 

Anonymkode: 7afe3...0bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Greit nok at man er ferdig med barn, men litt egoisistik å utelukke menn i like situasjon da

Anonymkode: 4d8de...903

Det er det jo ikke egoistisk i det hele tatt - heller motsatt! Å være tydelig på hva man vil slik at en partner ikke går inn i et forhold på falske premisser er det motsatte - helt klart det man skal gjøre 

ts - klart det finnes slike menn der ute 

Anonymkode: 00c4e...ee1

AnonymBruker
Skrevet

Ts har vel ikke skrevet at hun ikke aksepterer at mannen har barn fra før av? Eller har jeg oversett noe? 

Det kan vel ikke være noe problem å finne en mann som ikke vil ha flere barn vel? Trodde alle klaget over det motsatte her på KG. 

Anonymkode: ae953...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...