AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Jeg ønsker å reise til en av disse nydelige strendene, hvor en kun hører bølgebrus og fuglekvitter. Hvpr bær jeg reise da? Har sett på mye ulikt, men når jeg googler så kommer det ofte opp at det er dyrt, for mye turister, travelt, bråkete.. alt jeg ønsker å unngå egentlig. Så jeg lurer på hvor finner jeg denne nydelige kornete paradis-stranden? Jeg ønsker å reise i november, da er jeg midt i jobbskifte og kan reise noen uker. Anonymkode: 03d1c...2d4
Kjetil E Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg ønsker å reise til en av disse nydelige strendene, hvor en kun hører bølgebrus og fuglekvitter. Hvpr bær jeg reise da? Har sett på mye ulikt, men når jeg googler så kommer det ofte opp at det er dyrt, for mye turister, travelt, bråkete.. alt jeg ønsker å unngå egentlig. Så jeg lurer på hvor finner jeg denne nydelige kornete paradis-stranden? Jeg ønsker å reise i november, da er jeg midt i jobbskifte og kan reise noen uker. Anonymkode: 03d1c...2d4 Det enkleste vil jo være og reise til Bergen, enten med bil, båt, tog, fly eller buss. Alt etter som hva som passer. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Sri Lanka. Tonga. Borabora. Papua New Guinea. Anonymkode: d101a...ff1 1
missLynch Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Karibien, Belize eller Mexico? Det er lavsesong pga at det er orkansesong; mindre folk og rimeligere fly+ overnatting
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Zanzibar kanskje? Anonymkode: c4553...757 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Maldiverne,Fiji øyene Anonymkode: 612d5...280
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 missLynch skrev (På 25.3.2022 den 19.06): Karibien, Belize eller Mexico? Det er lavsesong pga at det er orkansesong; mindre folk og rimeligere fly+ overnatting Mexico strekning cancun-tulum anbefales ikke, Amerikas Gran canaria! Støtter en av øyene i karibien, leier man bil så kan man finne de mindre befolka strendene:) Anonymkode: 7d97f...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå