Gå til innhold

Reise til "paradis"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å reise til en av disse nydelige strendene, hvor en kun hører bølgebrus og fuglekvitter. Hvpr bær jeg reise da? 

Har sett på mye ulikt, men når jeg googler så kommer det ofte opp at det er dyrt, for mye turister, travelt, bråkete.. alt jeg ønsker å unngå egentlig. Så jeg lurer på hvor finner jeg denne nydelige kornete paradis-stranden? Jeg ønsker å reise i november, da er jeg midt i jobbskifte og kan reise noen uker. 

Anonymkode: 03d1c...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg ønsker å reise til en av disse nydelige strendene, hvor en kun hører bølgebrus og fuglekvitter. Hvpr bær jeg reise da? 

Har sett på mye ulikt, men når jeg googler så kommer det ofte opp at det er dyrt, for mye turister, travelt, bråkete.. alt jeg ønsker å unngå egentlig. Så jeg lurer på hvor finner jeg denne nydelige kornete paradis-stranden? Jeg ønsker å reise i november, da er jeg midt i jobbskifte og kan reise noen uker. 

Anonymkode: 03d1c...2d4

Det enkleste vil jo være og reise til Bergen, enten med bil, båt, tog, fly eller buss. Alt etter som hva som passer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sri Lanka. Tonga. Borabora. Papua New Guinea. 

Anonymkode: d101a...ff1

• Liker 1
Skrevet

Karibien, Belize eller Mexico? Det er lavsesong pga at det er orkansesong; mindre folk og rimeligere fly+ overnatting

AnonymBruker
Skrevet

Zanzibar kanskje?

Anonymkode: c4553...757

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maldiverne,Fiji øyene

Anonymkode: 612d5...280

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
missLynch skrev (På 25.3.2022 den 19.06):

Karibien, Belize eller Mexico? Det er lavsesong pga at det er orkansesong; mindre folk og rimeligere fly+ overnatting

Mexico strekning cancun-tulum anbefales ikke, Amerikas Gran canaria! Støtter en av øyene i karibien, leier man bil så kan man finne de mindre befolka strendene:)

Anonymkode: 7d97f...9fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...