AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Jeg ble skilt for 1 år siden, er 39 og er nå klar fort å prøve å finne ny kjæreste. Hvordan er markedet for oss som er 40 og oppover ? Er det såpass voksne folk på datingapper og sider ? lenge siden jeg sist var singel Anonymkode: f7c35...d55
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Forsøk gamlemåten først, gå ut, snakk med folk. Apper og nettsider er fullt av søppel. Til og med de som kanskje ikke var søppel i utgangspunktet blir det av å ha vært der i mer enn en måned. Anonymkode: 263e5...6c8 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Forsøk gamlemåten først, gå ut, snakk med folk. Apper og nettsider er fullt av søppel. Til og med de som kanskje ikke var søppel i utgangspunktet blir det av å ha vært der i mer enn en måned. Anonymkode: 263e5...6c8 Søppel? Det er mange A4-folk på de appene. Sier vel heller noe om deg hvis du kategoriserer noen mennesker som søppel. Anonymkode: 0de9c...276 10 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Fullt mulig 😊 Jeg er i slutten av 30-årene og møtte kjæresten min på samme alder via datingapp. Vi var begge ganske nyskilte (seks måneder for meg og ett år for han). Vi har det fantastisk sammen og planlegger å bli gamle sammen 😊 Anonymkode: 9e0fd...46c 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Jeg et selv 39, singel og på utkikk. Det kan være litt langt mellom de single mennene på min alder +/- som jeg støter på til daglig, så jeg supplementer med Tinder. Går lenge mellom hver Tinderdate, da jeg velger med omhu. Har møtt ordentligere menn der, som ønsker partner. Playere, drittsekker, narsissister osv kan man så vel møte andre steder, som på Tinder. Anonymkode: e34bc...94f 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 Samme her. Alle menn jeg kjenner er opptatt og nettdating er ikke noe for meg. Så da er man stuck 😁 Anonymkode: 5cddc...e78
Okapi Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 Kom deg på Tinder, ikke hør på grinebiterne. Etter å ha lest litt på forumet her, sitter jeg egentlig med et inntrykk av at de som dropper appene er typen som omtaler andre som søppel. og kommer med endeløse remser av sutrete kommentarer om kjønnet de ikke er, og om folk som velger annerledes enn dem, mens de sitter der ute i virkeligheten og venter på drømmepartneren via gamlemåten. Sånn sett kan det se ut som kvaliteten på app-brukerne faktisk er høyere, relativt sett. 6 1
Gjest AprilRyan Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 Jeg ser ikke hvorfor man ikke skal være på datingapper i tillegg til å være åpen for å treffe noen i virkeligheten. Leser om mange som mener at Tinder kun er for de som er ute etter å pule, men det er jeg ikke helt enig i. Det er kanskje flere av de der enn andre steder, men om man er litt selektiv så finner man de seriøse også. Selv har jeg slettet profilene mine, men det har nok mer med at jeg ser at jeg ikke er særlig attraktiv. Merket nok et større skille fra da jeg var 35 og nå når jeg nærmer meg 40. Datingapper er kanskje ikke for alle, men det å gi det et forsøk og se om man liker det synes jeg er lurt. Det å møte noen i virkeligheten kan være ganske vanskelig om man ikke har arenaer der man møter folk.
Eloise12345 Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 (endret) 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble skilt for 1 år siden, er 39 og er nå klar fort å prøve å finne ny kjæreste. Hvordan er markedet for oss som er 40 og oppover ? Er det såpass voksne folk på datingapper og sider ? lenge siden jeg sist var singel Anonymkode: f7c35...d55 Er mange single i 40 årene. Jeg ville gitt nettdating sjansen. Spørs hvilke kontaktnett du har. Har du andre muligheter da ville jeg sett på de før nettdating. Men dersom du ikke har noe særlig kontaktnett da ville jeg forsøkt nettdating. Jeg traff mannen gjennom Tinder. Jeg var ikke typen som liker å gå ut. Hadde ingen å gå ut sammen med heller. Derfor var nettdating / Tinder min løsning. Det var mange som var i 40 årene på nettdating/ Tinder. Har vært sammen med mannen i 4 år nå. Bodd ilag med han i 3 år. Jeg angrer ikke på at jeg opprettet en Tinder for å si det sånn. Ble advart mot det, men traff en veldig bra ordentlig mann Endret 21. mars 2022 av Eloise12345 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Som noen andre sier, jeg ville ikke valgt bort apper. Men man bør filtrere litt slik at man reduserer risikoen for å treffe de useriøse. Lag en seriøs profil med seriøse bilder, dropp de som fremstår som de kun vil ha en ting og fokuser kun på å treffe de som fremstår seriøse. Jeg ville personlig heller ikke ventet alt for lenge med å treffe folk hvis de er interesserte i å treffes. Dette er det delte meninger om, og noen foretrekker å vente en stund for å se om de er seriøse, men min erfaring er at det er bedre å treffe folk litt tidligere for å få et mer realistisk inntrykk så tidlig som mulig slik at man ikke bygger oppunder noe som er et luftslott. Fort gjort å kaste vekk tiden med langvarig chatting med en som viser seg å ikke være en passende partner. Anonymkode: 5e9f3...927 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 Det kommer an på. For folk over 40 så er datingmarkedet for menn meget bra. Mens det for kvinner er dårligere siden de fleste eldes mer enn menn i den alderen. Anonymkode: d9d86...278
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer an på. For folk over 40 så er datingmarkedet for menn meget bra. Mens det for kvinner er dårligere siden de fleste eldes mer enn menn i den alderen. Anonymkode: d9d86...278 Det er også en måte å snakke ned voksne kvinner på. Det er et jevnere datingmarked, fordi det er så utrolig dårlig kvalitet på de single mennene i 40+ Vi som har kroppen og psyken i behold, er uten avhengigheter, og alle mulige grumsete holdninger, har relativt bedre sjanser nå enn i yngre år, men ikke fremstill det som at alle mannfolk slipper til med årene. En større andel kvinner går ut av forhold, med ubrukelige menn. Da sier det seg selv hva singelpoolen inneholder. Anonymkode: 28e9d...fde 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #13 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kommer an på. For folk over 40 så er datingmarkedet for menn meget bra. Mens det for kvinner er dårligere siden de fleste eldes mer enn menn i den alderen. Anonymkode: d9d86...278 Trøst deg med det du 😘 Innbill deg at 45 år gamle skalla menn med kulemage er sååå mye mer attraktive enn kvinner på 45 som har fått noen få linjer i ansiktet 🤣 Anonymkode: 161c2...645 11 1 1
Fluefisker1 Skrevet 21. mars 2022 #14 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg ble skilt for 1 år siden, er 39 og er nå klar fort å prøve å finne ny kjæreste. Hvordan er markedet for oss som er 40 og oppover ? Er det såpass voksne folk på datingapper og sider ? lenge siden jeg sist var singel Anonymkode: f7c35...d55 Det er fullt mulig å treffe noen om man er 40 og eldre, mange treffer hverandre i den alderen. For mange vil det kanskje kreve mer innsats enn da de var yngre, ikke fordi de ikke er attraktive lenger, men fordi de ikke har like mange sosiale arenaer som de hadde før. De fleste treffer rett og slett færre mennesker i voksen alder, da må man finne nye arenaer for å treffe folk i sin målgruppe. Og så er det fullt mulig å treffe potensielle kjærester på nettet, mange rundt 40 på Tinder, Møteplassen, Sukker, osv. Det er helt sikkert noen for deg der ute, men du må gjøre en innsats for å finne dem. Lykke til!!!!! 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #15 Skrevet 21. mars 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Det kommer an på. For folk over 40 så er datingmarkedet for menn meget bra. Mens det for kvinner er dårligere siden de fleste eldes mer enn menn i den alderen. Anonymkode: d9d86...278 Damer eldes ikke mer enn menn i den alderen, det er fertiliteten som avtar raskere enn hos menn. Tror damer har lettere å få seg partner også ved 40 års alder enn menn. Anonymkode: e34bc...94f 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #16 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Damer eldes ikke mer enn menn i den alderen, det er fertiliteten som avtar raskere enn hos menn. Tror damer har lettere å få seg partner også ved 40 års alder enn menn. Anonymkode: e34bc...94f Ja, er mye lettere for kvinner å finne kjæreste enn det er for menn. Det gjelder uansett alder. Aner ikke hvorfor det er sånn, men kvinner kan velge og vrake blant beilere. Anonymkode: b9c25...278 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #17 Skrevet 21. mars 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, er mye lettere for kvinner å finne kjæreste enn det er for menn. Det gjelder uansett alder. Aner ikke hvorfor det er sånn, men kvinner kan velge og vrake blant beilere. Anonymkode: b9c25...278 For å generalisere litt, så tror jeg damer bruker mer fornuft ved valg av partner. Utover det menn selekterer på, som ofte er utseende og loyalitet, så selekterer kvinner i tillegg på jobb, fortid, økonomisk sans osv. Da blir det færre menn tilrådighet. Anonymkode: e34bc...94f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #18 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For å generalisere litt, så tror jeg damer bruker mer fornuft ved valg av partner. Utover det menn selekterer på, som ofte er utseende og loyalitet, så selekterer kvinner i tillegg på jobb, fortid, økonomisk sans osv. Da blir det færre menn tilrådighet. Anonymkode: e34bc...94f Hva er viktig med fortiden, da? Anonymkode: b9c25...278
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #19 Skrevet 23. mars 2022 On 3/21/2022 at 10:54 PM, AnonymBruker said: Hva er viktig med fortiden, da? Anonymkode: b9c25...278 Fortid er den beste prediktør for en persons fremtid Anonymkode: e34bc...94f 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #20 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 7.13): Samme her. Alle menn jeg kjenner er opptatt og nettdating er ikke noe for meg. Så da er man stuck 😁 Anonymkode: 5cddc...e78 Som om nettdating er eneste mulighet? 😅 Gå ut å møt folk, eller be venner og familie om å introdusere deg til noen. Funker ikke det kan du ta kontakt med Venus og Mars eller Ane Hagen. Anonymkode: cc601...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå