Gå til innhold

Kan jeg gå ned 10kg til 6mai?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du sikkert klare, men du burde ikke gjøre det. Men det var vel ikke det du spurte om.

Anonymkode: fb6e9...92a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun vist du har abnorme mengder vann i kroppen. Ellers vil det være vel hardt på så kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er 1,25 kg. I uka. Sikkert fint mulig det, kommer vel litt ann på utgangspunkte ditt. Men hvorfor så travelt? Rask vektnedgang krever et ganske stort kaloriunderskudd som er vanskelig å holde i lengden.

Anonymkode: 4d65c...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer an på hvor mye du veier i utgangspunktet, men generelt vil jeg si at 10 kg vil være for høyt mål for de fleste å klare på den tiden. Hvor motivert du er til å stille deg om, om du er mann eller kvinne og aktivitetsnivå spiller selvfølgelig også en viktig rolle. 

Anonymkode: 67c0a...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er veldig ambisiøst, men mulig. Spørsmålet er om det ikke er bedre å ta en noe mindre ambisiøs diett som det er større sannsynlighet for å faktisk gjennomføre.

Anonymkode: 130f3...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du mye vekt å ta av, er litt over en kilo i uken helt overkommelig i starten. Ikke noe usunt ved det. Samtig er det jo ikke krise om du feks kun klarer 6kilo heller? Er vel bedre enn ingenting? Hva er ditt utgangspunkt vekt og høyde?

Anonymkode: 1c618...075

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan du selvfølgelig klare, men det må noen ekstreme tiltak til. 

Vi har noe som heter PSMF dietten. Denne er ekstrem og hvis du på noen tidspunkt vurderer denne, så bør du ha noen som følger opp (en PT f. eks). 

Anonymkode: 8bbf4...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer veldig an på hvor overvektig du er. Veier du 130 kilo, vil det være mye enklere enn om du veier 60 kilo. Høyde spiller også inn. Selv er jeg 63 kilo og vil gjerne ned på 55, men jeg håper å komme dit innen juni/juli.

Anonymkode: a0329...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...