Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på småbarnsavdeling. Sitter mye på gulvet, skifter bleier, tråkker i matrester og gris.

Kjenner jeg må skifte tøy, og som oftest dusje etter jobb. Har egne barn og de ser på tv mens jeg dusjer. Henter ofte før mannen kommer hjem.

MÅ dere dusje etter jobb?

Anonymkode: 3ae3c...c09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på sykehus. Pleier å spyle av meg "dritten" etter vakter. Spesielt etter å ha stått i bly og 28 grader et par timer.

Anonymkode: 6dabf...45f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny som barnehageassistent og fant det ut selv at det var lurest å dusje etter jobb. Har ikke det som vane ellers.

Anonymkode: bcbe0...074

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobber på sykehus. Pleier å spyle av meg "dritten" etter vakter. Spesielt etter å ha stått i bly og 28 grader et par timer.

Anonymkode: 6dabf...45f

Jeg spurte ikke om sykehus.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ny som barnehageassistent og fant det ut selv at det var lurest å dusje etter jobb. Har ikke det som vane ellers.

Anonymkode: bcbe0...074

Lurest?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jobber deltid i hjemmesykepleien. Så ja må dusje når jeg kommer hjem. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Wow...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Wow...

Ja for sykehus er man jo oppi mye forskjellig, men bhg bruker man også egne klær, så kan ikke sammenlignes.

AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Wow...

Ka du wower til?

Han spurte om barnehage, ikke andre plasser.

Anonymkode: 77500...852

AnonymBruker
Skrevet

Gubben kommer ofte hjem med snørr, matrester osv på seg.. Ikke så digg å ha han rundt i huset.. 

Anonymkode: 85455...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si ja. Noen yrker burde dusje etter jobb fordi man håndterer mye avføring i løpet av dagen (gjelder spesielt for barnehagetanter og sykepleiere)

Anonymkode: a7592...a2f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil si ja. Noen yrker burde dusje etter jobb fordi man håndterer mye avføring i løpet av dagen (gjelder spesielt for barnehagetanter og sykepleiere)

Anonymkode: a7592...a2f

Tanter🙈 har bachelorgrad 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jobber på småbarnsavdeling. Sitter mye på gulvet, skifter bleier, tråkker i matrester og gris.

Kjenner jeg må skifte tøy, og som oftest dusje etter jobb. Har egne barn og de ser på tv mens jeg dusjer. Henter ofte før mannen kommer hjem.

MÅ dere dusje etter jobb?

Ja. Jobber på sykehjem, MÅ dusje så snart jeg kommer inn døra. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jobber som deg og orker ikke all møkka og basiluskene i gruset mitt.

Anonymkode: 03e24...c37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du spesifiserte heller ikke at det var kun folk som jobber i bhg som skulle svare. 

Anonymkode: 977b5...bd5

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tanter🙈 har bachelorgrad 

Du virker like frekk som en barnehagetante. Og da kommer bacheloren din til litt for kort. 

Anonymkode: 5ac5c...fd9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjort det. Første ting vi gjør med vårt barn når det kommer hjem fra barnehagen, er å skifte klær og vaske hender og ansikt. 

Anonymkode: fd6b9...4ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber også i småbarnsavdeling, og skifter alltid klær med en gang jeg kommer fra jobb. Jeg pleier ikke å dusje før etter at mine egne barn er i seng. Men det er relativt ofte jeg ikke klarer å legge meg før jeg har vasket håret, selv om jeg vasket det kvelden før og vet at mitt hår blir fett og problematisk om jeg vasker det hver dag. 

Anonymkode: 0e17d...19c

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn svarer man ikke folk.

Dette er et diskusjonsforum hvor alle og enhver kan svare på alle tråder de ønsker å svare i. Hvis du hadde forventet at bare barnehageansatte svarte deg tar du rimelig feil. Da hadde du kanskje fått 1-2 svar hvis du var heldig. Det er mye bedre å la de som ønsker å svare svare, også holder tråden seg gående på forsiden av forumet så du får så mange svar fra barnehageansatte som mulig.

Anonymkode: 024c6...f1c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alle klær rett på vask og meg selv i dusjen umiddelbart etter jobb ja. Samme gjør ungene mine etter skole/sfo. Masse synlig og usynlig skitt vi ikke vil ha i hus😷

Anonymkode: c3fda...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...