Gå til innhold

Er løse «dressbukser» fortsatt moderne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er løse dressbukser moderne, eller er det på vei ut nå?

Anonymkode: 5619f...226

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser veldig lite av det nå om dagen, så tror det er ut nå

Anonymkode: ffef4...1f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ser veldig lite av det nå om dagen, så tror det er ut nå

Søren, er det jeg er redd for, og jeg liker så godt å gå med det. Finnes det noe behagelig alternativ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Søren, er det jeg er redd for, og jeg liker så godt å gå med det. Finnes det noe behagelig alternativ?

MÅ det være siste mote? Jeg går med det jeg synes ser finest ut på meg.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes vide jeans er veldig behagelig, har du prøvd det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Herregud, er det virkelig noen som tenker sånn? Gå med de klærne du allerede har, og liker å gå med!!! Og er du opptatt av å gå med siste more, legg til en overdel eller et tilbehør i en trendy farge eller snitt. Det er ikke vanskelig!

Anonymkode: 4e243...40c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha herlighet, er det mulig.

Ja, det er IN, men akkurat det burde ikke spille noen rolle, det ser bestandig elegant og klassisk ut. 

Anonymkode: ffcac...ec8

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker både vide og slim-fit dressbukser! Det er standard arbeidsantrekk for meg. Følre det er en perfekt blanding av comfy og stilrent. 

• Liker 2
Skrevet

Ser at de unge jentene jeg jobba med går med det :) Dressbukser og blazer/dressjakke :)

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var vel en greie på 90-tallet?: 

image.png.ed817916dc352dcf940230974493e7a6.png

Anonymkode: f24f8...478

Om du går på HM ser de fleste dressbuksene på dameavdelingen slik ut, bare uten selene da. :ler:
90-talls moten har vel vært på vei tilbake en tid nå!

Endret av Lacuna
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lacuna skrev (31 minutter siden):

Om du går på HM ser de fleste dressbuksene på dameavdelingen slik ut, bare uten selene da. :ler:
90-talls moten har vel vært på vei tilbake en tid nå!

Løse dressbukser har vært i vinden lenge, og i år selges de overalt i forskjellige farger. Det ser klassisk ut, i motsetning til mange andre bukser…

image.jpeg.838531f69db24713776ca70113c8a185.jpeg

image.jpeg.09594f2e418c6556c139c4427b32ae1d.jpeg

image.jpeg.81f24581fb5fd96e34f48db916f1ec09.jpeg

image.jpeg.eb349e8ae0cf6b6c1455b43d464ca6cb.jpeg

Anonymkode: ffcac...ec8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dressbukser er da dresscode, altså jobbantrekk for mange og ikke helt nødvendigvis noe som går ut av motebildet :)Spesielt når det kommer til dressbukser så er det noen passformer som passer deg, og andre som ser totalt heslig ut på. Man kjøper jo dermed typen som sitter fint på, eventuelt prøver å eksperimentere litt. 

Det går jo derimot heller an å følge moter på overdeler eller tilbehør (dersom dresscode tilsvarer at man må bruke veldig nøytrale overdeler). Hårklyper, smykketrender, legge rougen litt mer mot tinningen, bruke oversized moteriktige blazers til og fra arbeidsplassen eller andre jakker i våren/sommerens farger, veske som ikke er skulderveske, osv 

Anonymkode: 36d83...64c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gud, så trist. Hadde hatt en viss sympati om det var spørsmål om monstersåler, skjortejakker eller enorme puffermer liksom, men løse dressbukser, noe av det mest tidløse som finnes?

Anonymkode: 8a89f...5d3

• Liker 7
Skrevet

ja, dressbukser er tidløse, du kan fint gå med det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dressbukser er jo både vanlig og klassisk, ville ikke tro du skiller deg ut negativt på noen måte, selv om de ikke skulle være siste mote lenger :) 

Anonymkode: 00a5b...19c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Natta1980 said:

ja, dressbukser er tidløse, du kan fint gå med det.

Er forskjell på dressbukser og vide/løse dressbukser synes jeg

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg vet ikke helt om dere skjønner hva jeg mener. Jeg mener ikke vanlige dressbukser, men ekstra vide. De er litt mer statement enn vanlige dressbukser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hm, jeg vet ikke helt om dere skjønner hva jeg mener. Jeg mener ikke vanlige dressbukser, men ekstra vide. De er litt mer statement enn vanlige dressbukser. 

Vide pen bukser du mener? Som ligner dressbukser?

Anonymkode: 606bb...6d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg tenkte i denne retningen da jeg svarte:

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0480/1141/1607/products/Toteme_PS22_221-221-704_WIDE_BUSINESS_WOOL_TROUSERS_HAZEL_862_2.jpg?v=1634284076

image.thumb.png.b001b40283052b8811930c4c45c2e8f6.png

Pristine Pleated Crepe Wide-Leg Pants by Acne Studios | Moda Operandi # pleated #pants #outfit #w… | Pleated pants outfit, Wide leg pants outfit,  Winter pants outfit

Anonymkode: 8a89f...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...