AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #81 Skrevet 21. mars 2022 6 hours ago, Skybe said: Høy topp-premie er en inspirasjonskilde til å kjøpe pengespill, og de fleste ser for seg at de engang kan vinne mye penger. Vi hører om dem som vinner mye penger, men lite om alle dem som er blitt eit offer for pengespill. Nei hvorfor skal vi høre så mye om dem? Og for "spillegale" så er det vel ikke lotto som er det de fleste blir avhengig av? Anonymkode: 095bd...8b2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #82 Skrevet 21. mars 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: At det var ..? Anonymkode: 14c2a...f8d Gjesp er kanskje bedre😉 Anonymkode: 095bd...8b2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #83 Skrevet 21. mars 2022 Synes ikke det bør være noe grense, men god økonomisk veiledning får de tror jeg. Jeg ville nok kjøpt tre rekkehus/leiligheter og leid dem ut, kjøpt et hus i utlandet og bodd der. Tror ikke jeg hadde orket noe luksustilværelse, men veldig deilig med økonomisk trygghet for meg selv og barna mine ❤️ Anonymkode: f9f8b...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #84 Skrevet 21. mars 2022 6 hours ago, Skybe said: Din fordelingstanke er nok samsvar med mange andre sine tanker om at de ser for seg å dele summen med barna. Har du tenkt på hvilke følger det vil få for barna om de plutseleg fekk kr. 50 mill. hver som de skulle forvalte. Norge har fått mange ny-rike personer de senere årene, og klasseskille i Norge er blitt langt mer synleg en tidligere. 50 millioner gjør ikke så mye annet med livet ditt enn at du slipper å ha bolig- og bil lån og at man kan leve noe mer behaglig Fører ikke til noe klasseskille at noen få blir lotto millionærer i året Anonymkode: 095bd...8b2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #85 Skrevet 21. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jøye meg. Du ville fortsatt å være normal arbeidstaker. Anonymkode: 06f9a...85f Hadde jeg aldri gjort, det første jeg hadde gjort hadde vært å skrive oppsigelsen min Anonymkode: 095bd...8b2
Gjest O.G. Skrevet 21. mars 2022 #86 Skrevet 21. mars 2022 Skybe skrev (19 timer siden): Spørmålet er hvordan hadde du sett for deg kvardagen etter å ha vunnet kr 436 millioner.? Ville blitt som før.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #87 Skrevet 21. mars 2022 Men seriøst.. Ikke gidd å fortsett denne tråden. Dere aner ikke hvem som sitter og leter etter nye forbudsideer. Snart blir sikkert lotto forbudt siden "vi skal ha like muligheter".. Anonymkode: f9f8b...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #88 Skrevet 21. mars 2022 19 hours ago, Skybe said: Er høye utbetalinger er oftest en ispirasjonskilde til å bli grepet av lottofeberen, og spillegalskap ? For noen er det vel det selv om de egentlig burde virke motsatt. Jo høyere topp-utbetaling, jo færre får en premie som monner. Men så er det vel ikke de skarpeste gaflene i skuffen som er målgruppen for lotto-joker-nord heller. Anonymkode: 664d5...666
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #89 Skrevet 21. mars 2022 Skybe skrev (19 timer siden): Var beskjeden kvinna fra eit sted på østlandet fekk etter å ha prikket inn 6 rette vikinglotto tall. Mange drømmer om å vinne den store summen i Lotto, og noen får ønske sitt oppfylt, og omstilling fra kanskje en nøktern økonomiske hverdag til å bli mangemillionær kan vera stor. Spørmålet er hvordan hadde du sett for deg kvardagen etter å ha vunnet kr 436 millioner.? Synes du det burde vera eit "tak" på premiene fra Lotto ,og pengespill.? Er høye utbetalinger er oftest en ispirasjonskilde til å bli grepet av lottofeberen, og spillegalskap ? Lotto? Her tar du feil, om det var sist uke kunne det ikke være Vikinglotto men Eurojackpot. Ikke vert så høy premie på Vikinglotto enda. Anonymkode: 317de...ace 1
Gjest Acer Skrevet 21. mars 2022 #90 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lotto? Her tar du feil, om det var sist uke kunne det ikke være Vikinglotto men Eurojackpot. Ikke vert så høy premie på Vikinglotto enda. Anonymkode: 317de...ace Ja, det stemmer ! Også Vikinglotto harhatt høy topppremie,
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #91 Skrevet 21. mars 2022 6 minutter siden, Skybe said: Ja, det stemmer ! Også Vikinglotto harhatt høy topppremie, Ikke over 400 mill.... Anonymkode: 095bd...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #92 Skrevet 21. mars 2022 Synes det burde blitt fordelt litt. Men gøy for hun som vant. Personlig hadde jeg aldri sagt opp jobben. Den er en del av identiteten min, og gir meg glede og energi. Jeg kunne nok derimot gått ned i stilling, kanskje 50%. Når jeg får barn ville jeg vært hjemmeværende noen år. Kanskje tatt noen ekstravakter i blant (igjen, glede og energi). Jobber i helsevesenet, så er nok av vakter å få😝 Ville også bygd nytt hus og en hytte ved sjøen. Hadde donert mye penger til forskning på barnekreft, fordi jeg selv mistet en lillesøster da vi var barn. Anonymkode: c277b...432 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #93 Skrevet 21. mars 2022 Skybe skrev (24 minutter siden): Ja, det stemmer ! Også Vikinglotto harhatt høy topppremie, Jaha, og hvor har du sett dette? Ikke vert en dritt på radio i dag, ei heller på nyhetene i helga. Du har nok sett en annonse for Eurojackpot og så rabler du i vei slik? Du svarer ikke engang konkret! Anonymkode: 317de...ace 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #94 Skrevet 21. mars 2022 Da hadde jeg sendt oppsigelse øyeblikkelig og begynt å se meg om etter en bolig med plass til familien. Så hadde jeg rekruttert en fulltidsansatt til å hjelpe foreldrene mine med gårdsdriften, slik at de ikke behøvde å tenke noe mer på det. Hadd ei tillegg gitt min bror en grei sum, og kjøpt en ferieleilighet med plass til besøk til mine foreldre og min bror. Også hadde jeg bedt mannen min om å si opp jobben sin, og kjøpt leiligheter til barna mine (som kan leies ut til de blir store nok til å flytte for seg selv) Så hadde jeg pusset opp huset vi hadde kjøpt fra A til Å, og kost meg med å innrede uten å måtte tenke på prisen (men hadde fortsatt handlet på outlet/salg, hadde ikke giddet å sløse heller) Hadde nok måttet gi min manns bror noen penger også, men det har jeg egentlig ikke lyst til siden han tjener fett og aldri en gang gidder å komme og besøke oss Anonymkode: 3239f...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #95 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da hadde jeg sendt oppsigelse øyeblikkelig og begynt å se meg om etter en bolig med plass til familien. Så hadde jeg rekruttert en fulltidsansatt til å hjelpe foreldrene mine med gårdsdriften, slik at de ikke behøvde å tenke noe mer på det. Hadd ei tillegg gitt min bror en grei sum, og kjøpt en ferieleilighet med plass til besøk til mine foreldre og min bror. Også hadde jeg bedt mannen min om å si opp jobben sin, og kjøpt leiligheter til barna mine (som kan leies ut til de blir store nok til å flytte for seg selv) Så hadde jeg pusset opp huset vi hadde kjøpt fra A til Å, og kost meg med å innrede uten å måtte tenke på prisen (men hadde fortsatt handlet på outlet/salg, hadde ikke giddet å sløse heller) Hadde nok måttet gi min manns bror noen penger også, men det har jeg egentlig ikke lyst til siden han tjener fett og aldri en gang gidder å komme og besøke oss Anonymkode: 3239f...b6e Åja, også hadde jeg kjøpt en bil til foreldrene mine. Min bror kunne ha kjøpt sin egen med pengene jeg hadde gitt han Anonymkode: 3239f...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #96 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men seriøst.. Ikke gidd å fortsett denne tråden. Dere aner ikke hvem som sitter og leter etter nye forbudsideer. Snart blir sikkert lotto forbudt siden "vi skal ha like muligheter".. Anonymkode: f9f8b...ccb Det håper jeg virkelig! Anonymkode: 14c2a...f8d
Blomsterpotta Skrevet 21. mars 2022 #97 Skrevet 21. mars 2022 Optimo skrev (19 timer siden): 436 millioner, ja. Da tror jeg faktisk jeg hadde kjøpt meg nytt toastjern. Det gamle er så slitent i hengslene. Kan sikkert bare smøre det litt med olje 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #98 Skrevet 21. mars 2022 Hadde søkt permisjon fra jobben. 😅 Hadde investert i boliger til mine barn og min søsters barn. Mine barn hadde fått 25 mill hver (og mannen, til lommepenger). Hadde kjøpt nye biler, hytte og ferieleilighet. Hadde gitt en god sum penger til mine to søstre, og til to tanter som er minstepensjonister med stram økonomi. Jeg ville kjøpt tilhenger og kjørt opp til tilhengerlappen! 😂 Og invitert storfamilien med på påskeferie. Så hadde jeg ønsket å hjelpe noen som er dårligere stilt og donert penger til div gode formål. Anonymkode: 00b27...64a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #99 Skrevet 21. mars 2022 Jeg skulle ønske alle problemer kunne løses med penger jeg, det kan de dessverre ikke. Den dagen man innser det da innser man også at å vinne 400mill er helt idiotisk . Anonymkode: 14c2a...f8d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #100 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det håper jeg virkelig! Anonymkode: 14c2a...f8d Hvorfor det egentlig? Anonymkode: f9f8b...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå