Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har og hadde ikke lyst på pels hverken før eller etter at jeg så dette filmklippet.

Har dog alltid hatt innstillingen at pels er forsåvidt "greit" så lenge det kommer fra et dyr man spiser, ku, sau...gris om du vil. Men jeg er heller ikke innehaver av pels fra nevnte dyr og kommer heller aldri til å bli det!

Forøvrig så er jeg på jakt etter nytt "stoff" til en lampeskjerm...vurderer å flå min eks...for han har slike nydelige tatoveringer :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fus til å kunne holde mindre intelligente mennesker som slaver!

Det er helt greit for meg. Enten du er fus eller ei, i et slikt system blir du uansett min slave. :danse:

For øvrig er fus et begrep som forutsetter et kulturelt fellesskap. ;)

Skrevet

Nei jeg kunne ikke tenke meg pels i det hele tatt,aldri noe jeg har tenk over heller,men jeg så filmsnurten på linken og nå tar jeg fult avstand,dette var vondt å se på.

Stakkars dyr. Ble lei meg nå.

Gjest Gjest_barracuda_*
Skrevet

Jeg liker pels. Svært elegante plagg. Men samtidig må det kreves at dyrene blir behandlet bra, på samme måte som andre dyr i landbruksproduksjonen.

Skrevet

Da jeg kjøpte min første pelskåpe vinteren 2004, var det ikke noe jeg brydde meg så veldig om.

Og når jeg ønsker meg en ny pelskåpe av pappa nu til jul, er det heller ikke noe jeg har moralske vanskeligheter med ;)

Skrevet

Enig med deg. Jeg blåser i hvor ting kommer fra så lenge det er varmt, flott og jeg vil ha det.

Sakal vi tenke på alt slikt blir det slitsomt å leve! Vi har da nok annet..

Skrevet
Sakal vi tenke på alt slikt blir det slitsomt å leve! Vi har da nok annet..

Interessant hersketeknikk. Selvsagt skal man tenke. Det er bare så meget annet som man heller burde bruke tiden sin på å fundere over.

Skrevet

Ja, det er hva jeg mener også. Man skal selvfølgelig reflektere over det meste, men man kan da ikke prioritere absolutt alt. Enkelte ting er mer viktig synes hvertfall jeg. Hvor pelsen kommer fra står altså lavt på min prioriteringsliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...