orakel Skrevet 15. oktober 2002 #21 Del Skrevet 15. oktober 2002 Er student og foretrekker å sitte på hybelen og lese fremfor lesesal. Pc'en står alltid på og siden jeg har bredbånd er jeg alltid online. Det blir noen pauser fra lesingen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. oktober 2002 #22 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg skjønner ikke at arbeidsgiverne deres tillater dere å surfe på nettet i arbeidstida! Men de vet vel ikke at dere holder på.. Kjære gjest. Dette er nok (til din forferdelse) veldig vanlig,- å bruke litt tid på internett når man har datatilgang på skole/jobb gjør de fleste. De samme passer også i stor grad på å gjøre jobben sin. De som ikke springer ut å røyker, må jo få lov til å ta en 5 minutters i ny og ne de også ? Og man har tross alt lunsj og noe dautid av og til. Tror de fleste sjefer er klar over dette. Folk passer nok på seg selv!!!! -------------------------------------------- Jeg går på skole 4 dager i uken da jeg har forkurset mitt på deltid,- har bare matte, kjemi og fysikk. Har korte dager (heldige meg) så jeg er en del hjemme og surfer på nett,- og vi har to datamaskiner og ADSL så vi er på nettet hele tida. Da er det jo fort gjort å stikke innom KG nu og da:) På skolen rekker jeg ikke no særlig på nettet da vi ikke har undervisning i datalaber. Vet jo ikke åssen det hadde vært på jobb da. Har jobbet som helsesekretær en stund og har ALDRI hatt tid til internett da jeg må skrive, skrive, skrive og ta imot pasienter. (det er ikke alltid sekretærene har hatt internett på sine maskiner heller .........) Men vil si at det kommer akkurat på åssen jobb man har og. Noen har tid og andre ikke. Uansett fortjener alle pausene sine og da kan de jo gjøre hva de vil :D :D Leenge leve internet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 16. oktober 2002 #23 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei Jeg sitter hjemme i dag fordi jeg har fri,men på jobben kan jeg ikke besøke Kg fordi jeg har ikke nettoppkobling der. Men hjemme kan jeg sitte så mye jeg vil og det går ikke utover telefonregninga engang.Jeg har bredbånd fra UPC hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. oktober 2002 #24 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg sitter hjemme med halsbetennels på 3. dagen, men i morra er det nok slutt. Uansett hvor morro det er å trykke på "vis nye innlegg" knappen 78 ganger i løpet av et kvarter må jeg nok på jobb igjen og ta meg av tusseladdene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. oktober 2002 #25 Del Skrevet 16. oktober 2002 Åååå jaaaaaa, inlegget ble skrevet i går det. Forundra meg litt over hvor mye fortere klokka di gikk enn mi :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #26 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ja den klokka er her er jo litt på trynet, men ææærlig talt da Thea Neida, bare koselig at du skriver syns jeg. God bedring da :D Klem fra moi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå