AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 En jeg har vært ff med i årevis fortalte i dag at han har fått kjæreste. Jeg reagerte overraskende sterkt på dette for har bare sett på han som en venn, jeg begynte å gråte og følte meg sårbar og livredd for å miste han. Nå klarer jeg ikke slutte å kontakte han siden jeg føler meg engstelig og redd han skal forsvinne, og han har beroliget meg med at vi skal fortsette og henge og invitert meg på hytta hans neste helg bare meg og han men som venner. Er det en dum idè? Vil heller ha han som en venn enn ingenting, om vi skal omsider miste kontakt ønsker jeg i det minste at det skal skje gradvis. Bare så det er sagt er dette veldig ulikt meg, pleier å gi blanke når dating avsluttes eller om menn slutter å ta kontakt. Anonymkode: b3988...992 1
Populært innlegg MacadamiaNut Skrevet 20. mars 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 20. mars 2022 Du er forelsket i han. Mitt beste råd er; Kutt han ut for du har allerede tapt. 51 11
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 1 minutt siden, MacadamiaNut said: Du er forelsket i han. Mitt beste råd er; Kutt han ut for du har allerede tapt. Jeg klarer ikke kutte han ut cold turkey. Han sendte meg et «❤️😘« nå og kjente det midlertidig senket angsten men ligger å ulmer i bakgrunn hele tiden Anonymkode: b3988...992
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Han ble sjalu og frekk mot meg når jeg fortalte at jeg datet noen for 2 år siden og unngikk meg, og det plagde meg ikke så mye som nå, så har jeg følelser for han må det ha oppstått i nyere tid og uten at jeg har vært klar over det Anonymkode: b3988...992 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En jeg har vært ff med i årevis fortalte i dag at han har fått kjæreste. Jeg reagerte overraskende sterkt på dette for har bare sett på han som en venn, jeg begynte å gråte og følte meg sårbar og livredd for å miste han. Nå klarer jeg ikke slutte å kontakte han siden jeg føler meg engstelig og redd han skal forsvinne, og han har beroliget meg med at vi skal fortsette og henge og invitert meg på hytta hans neste helg bare meg og han men som venner. Er det en dum idè? Vil heller ha han som en venn enn ingenting, om vi skal omsider miste kontakt ønsker jeg i det minste at det skal skje gradvis. Bare så det er sagt er dette veldig ulikt meg, pleier å gi blanke når dating avsluttes eller om menn slutter å ta kontakt. Anonymkode: b3988...992 Hvorfor kan du ikke bare si det som det er ? Mange jeg kjenner som har hvert FF har et ganske godt forhold og har hatt det et par år. Anonymkode: a49dc...12c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg klarer ikke kutte han ut cold turkey. Han sendte meg et «❤️😘« nå og kjente det midlertidig senket angsten men ligger å ulmer i bakgrunn hele tiden Anonymkode: b3988...992 Hva har kald kalkun med dette å gjøre? Anonymkode: de0e2...a64 7
NiceOrNothing Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ble sjalu og frekk mot meg når jeg fortalte at jeg datet noen for 2 år siden og unngikk meg, og det plagde meg ikke så mye som nå, så har jeg følelser for han må det ha oppstått i nyere tid og uten at jeg har vært klar over det Anonymkode: b3988...992 Du må backe off . I respekt for den nye damen , og ikke minst deg selv . Aksepter utviklingen . 34 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor kan du ikke bare si det som det er ? Mange jeg kjenner som har hvert FF har et ganske godt forhold og har hatt det et par år. Anonymkode: a49dc...12c Jeg var ærlig og sa jeg uventet begynte å gråte og fikk angst så han er klar over det, antar han hadde sagt han hadde følelser hvis han hadde hatt det. Det eneste han sa var at vi skal henge like mye som før og at han elsker å være med meg så jeg trengte ikke være redd for at han skal forsvinne. Anonymkode: b3988...992
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg var ærlig og sa jeg uventet begynte å gråte og fikk angst så han er klar over det, antar han hadde sagt han hadde følelser hvis han hadde hatt det. Det eneste han sa var at vi skal henge like mye som før og at han elsker å være med meg så jeg trengte ikke være redd for at han skal forsvinne. Anonymkode: b3988...992 Så har han sendt mye «😘» og hjerter i kveld Anonymkode: b3988...992 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 Populært innlegg #10 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var ærlig og sa jeg uventet begynte å gråte og fikk angst så han er klar over det, antar han hadde sagt han hadde følelser hvis han hadde hatt det. Det eneste han sa var at vi skal henge like mye som før og at han elsker å være med meg så jeg trengte ikke være redd for at han skal forsvinne. Anonymkode: b3988...992 Stakkars ny dama hans. Hyttetur som «venner» med ff. Tipper dama hans vil bli fornøyd når hun høre det. Anonymkode: bd9e2...b9c 60 16
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Stakkars ny dama hans. Hyttetur som «venner» med ff. Tipper dama hans vil bli fornøyd når hun høre det. Anonymkode: bd9e2...b9c Vi skal ikke ha sex, han er veldig imot utroskap Anonymkode: b3988...992 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg klarer ikke kutte han ut cold turkey. Han sendte meg et «❤️😘« nå og kjente det midlertidig senket angsten men ligger å ulmer i bakgrunn hele tiden Anonymkode: b3988...992 Han holder deg på gress og inviterer deg på hytta når han har fått dame. Han er en utro drittsekk. Hva skal du med han ? Anonymkode: 72973...da7 29 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 Skikkelig godkar dette, som fortsatt holder flørten gående med deg bak kjærestens rygg. Anonymkode: d16c9...db2 34 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #14 Skrevet 20. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han holder deg på gress og inviterer deg på hytta når han har fått dame. Han er en utro drittsekk. Hva skal du med han ? Anonymkode: 72973...da7 Jeg møtte han etter et tøft brudd og han har vært en klippe i livet mitt, alltid følt meg trygg med han og det er sjeldent jeg føler meg trygg og at jeg kan være meg selv med menn. Kjente i dag at han betyr vanvittig mye for meg og tanken på å ikke se han mer er mer enn jeg kan takle Anonymkode: b3988...992
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #15 Skrevet 20. mars 2022 Vil du virkelig være noens nummer to? Anonymkode: 79336...c9a 15 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #16 Skrevet 20. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skikkelig godkar dette, som fortsatt holder flørten gående med deg bak kjærestens rygg. Anonymkode: d16c9...db2 Han er mindre flørtende enn før, har stusset på det og vet jo hvorfor nå Anonymkode: b3988...992
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #17 Skrevet 20. mars 2022 Du skjønner vel at han bare holder deg varm i tilfelle det ikke funker med den nye dama? Syntes også synd i den nye dama. Kan ikke tenke meg at det blir en hyttetur med kun dere to. Anonymkode: fb7e6...3c9 19 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #18 Skrevet 20. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Vil du virkelig være noens nummer to? Anonymkode: 79336...c9a Nei, og jeg holder meg vanligvis langt unna menn med dame, pleier å miste interessen når jeg finner ut at noen er opptatt og kutter dem ut Anonymkode: b3988...992 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #19 Skrevet 20. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du skjønner vel at han bare holder deg varm i tilfelle det ikke funker med den nye dama? Syntes også synd i den nye dama. Kan ikke tenke meg at det blir en hyttetur med kun dere to. Anonymkode: fb7e6...3c9 Det blir nok hyttetur, tror ikke jeg kan til helgen men uka etter. Han har allerede spurt om når jeg jobber og forslag til hva vi skal finne på på hytta, er ikke likt han å spør om sånt om han ikke er seriøs Anonymkode: b3988...992
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #20 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi skal ikke ha sex, han er veldig imot utroskap Anonymkode: b3988...992 Om dere har sex eller ikke har ikke noe å si. Anonymkode: 4f1a5...012 18 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå