Gå til innhold

Booket gjennom Agoda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har booket hotell i Hellas gjennom Agoda. Etter jeg booket så jeg at det var masse dårlig anmeldelser på nett om Agoda. Allikevel hadde Agoda bedre rating enn f. eks. booking eller hotels.com. Jeg har fått bekreftelse fra Agoda og selve hotellet om bestillingen min. Men kan jeg være sikker på at de ikke endrer min bestilling i siste liten? Det har vist skjedd med andre i følge anmeldelser, men jeg vet ikke om vedkommende hadde dobbeltsjekket bestillingen med hotellet, det har jo jeg gjort. Noen som har tips? Jeg har enda ikke betalt og har gratis avbestilling. Jeg vet det kanskje er bedre å bestille direkte gjennom hotellet, men da blir det dyrere og vi er fire fattige studenter som skal på tur!

Anonymkode: 25290...425

AnonymBruker
Skrevet

Har booket flere ganger gjennom Agoda, aldri hatt trøbbel. Så lenge du har gratis avbestilling frem til innsjekkingsdato hadde eg ikke vært bekymret. :)  Hvis du fortsatt er bekymret, sjekk gjennom trivago eller finn om du finner samme hotell til samme pris andre steder og book der :) 

Anonymkode: 55ba8...ef4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har booket gjennom agoda flere ganger, har aldri hatt problem!😊

Anonymkode: e48b5...f34

• 4 måneder senere...
Skrevet

Nå har vel TS allerede vært på reise - hvis du har og du leser her - hvordan gikk det ? 

Jeg vil vel advare litt mot å bruke de etter nylig erfaring. 

Hadde booket hotell i europeisk by - nå nylig fikk jeg endelig bekreftelse og da var prisen plutselig mye høyere . Fikk pris oppgitt i nok ved bestilling  - sto pris i euro i bekreftelse og nå ved endelig bekreftelse har de brukt en euro-kurs på 11 og noe istedenfor 9.71 .  Ved siste kurs er prisen ca. det samme som den var oppgitt i nok ved bestilling . 

Tips er å kontakte hotellet direkte - gjorde det nå og de matchet prisen og avbestilte da Agoda. 

Chattet litt med de og fikk ikke noe bra inntrykk - tror de prøver seg med fake/høye valutakurser og har man først betalt hos de tror jeg de er vanskelige å få tak i. Usikker også hva som hadde skjedd om jeg troppet opp på hotellet - de hadde reservert beløp på kortet mitt men ikke trukket. 

Generelt tips - følg med på prisene underveise fra bestilling til du får endelig bekreftelse  - helst da slik at du kan avbestille !  

Anonymkode: cc296...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...