Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mensen kom 03. mars denne måneden og det er ikke antydning til eggløsning enda. Burde jeg være bekymret?? Menstruasjonssyklusen min er til vanlig helt på bærtur......

Anonymkode: 63921...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mange sykluser på bærtur men også fått to barn. Ene barnet ble unnfanget på eggløsning på dag 33! Men det er vanskelig og tungvint når man ikke vet når og om man har eggløsning engang… temper du? Har du eltestet?

AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt mange sykluser på bærtur men også fått to barn. Ene barnet ble unnfanget på eggløsning på dag 33! Men det er vanskelig og tungvint når man ikke vet når og om man har eggløsning engang… temper du? Har du eltestet?

Nei har aldri tempet eller sjekket eggløsningen, men har merket når el-slimet kommer. Burde jeg sjekke med tester kanskje? 🤔

Anonymkode: 530ad...f7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei har aldri tempet eller sjekket eggløsningen, men har merket når el-slimet kommer. Burde jeg sjekke med tester kanskje? 🤔

Anonymkode: 530ad...f7a

Det bør du, de er lettest å finne el med. Jeg kan ha slim flere ganger i en syklus og jeg kan ha slim uten egget slipper og Når eggløsning er er stort sett ikke på dagen med slim. (Det pleier komme i forveien) Så ikke godt å vite alltid. Syns eltester er enklest, men akkurat denne gang fikk jeg covid og syklusen er helt rar. Fikk aldri positiv eltest og er nå på dag 26… så enten har jeg enda ikke hatt el… eller så hadde jeg veldig kort lh-topp og hadde el da testen var Ganske sterk Og jeg hadde slim i forkant… det er 8 dager siden… får bare vente en uke til å se. Om el eller mens kommer. Jeg pleier også sjekke Livmortapp . Den MÅ jo være åpen for å kunne bli gravid iallefall. Så lenge den er lukket er det hvertfall ikke el-dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...