AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Er vel ikke bare jeg som legger merke til dette. Ts spør hvordan man blir kvitt rynker, eller hvor gammel man er og når første rynka kom: «er 40, har ikke rynker, alle tror jeg er 20» «bestemor er 60 og har ikke rynker» «jeg har ikke rynker, venninna mi på 9 år yngre har mer rynker enn meg». Hvilken hudkrem bruker du? «Bruker ikke hudkrem. Er bare tull. Er bare noen som skal tjene penger» Ts spør hvilket vaskemiddel folk bruker. Og folk svarer: «bruker bare vann» eller det kommer kjærringråd som: «bruker eddik» Virker som folk her nesten ikke har eller bruker noen ting. Likevel er det fullt i butikkene hver dag. Anonymkode: 0b9e2...341 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Velkommen til internett. Anonymkode: d1512...bdc 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 De har et behov for å fortelle TS hvor mye bedre de er som gjør X istedet for Y. Anonymkode: ce0da...f31 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Athena79 skrev (51 minutter siden): Det er KG i et nøtteskall. Dine avatar er alltid så nydelige. Anonymkode: 69c7b...6bb 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dine avatar er alltid så nydelige. Anonymkode: 69c7b...6bb Takk
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 20.14): Er vel ikke bare jeg som legger merke til dette. Ts spør hvordan man blir kvitt rynker, eller hvor gammel man er og når første rynka kom: «er 40, har ikke rynker, alle tror jeg er 20» «bestemor er 60 og har ikke rynker» «jeg har ikke rynker, venninna mi på 9 år yngre har mer rynker enn meg». Hvilken hudkrem bruker du? «Bruker ikke hudkrem. Er bare tull. Er bare noen som skal tjene penger» Ts spør hvilket vaskemiddel folk bruker. Og folk svarer: «bruker bare vann» eller det kommer kjærringråd som: «bruker eddik» Virker som folk her nesten ikke har eller bruker noen ting. Likevel er det fullt i butikkene hver dag. Anonymkode: 0b9e2...341 En betydelig del av brukerne på KG består av samfunnets absolutte bunnslam. I tillegg legger moderatorene opp til at dette er akseptabel oppførsel, ved at de ikke sletter avsporinger. Anonymkode: 7401a...049
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Skrevet 23. mars 2022 kanskje noe som skjer, når flertallet av medlemmene er kvinnfolk. Anonymkode: 5bde3...280
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #9 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En betydelig del av brukerne på KG består av samfunnets absolutte bunnslam. I tillegg legger moderatorene opp til at dette er akseptabel oppførsel, ved at de ikke sletter avsporinger. Anonymkode: 7401a...049 Er enig med deg i siste del, avsporing slettes ikke. Men når DU uttaler deg sånn om folk du ikke kjenner så er det DU som er søppelet her. Ellers er jeg enig TS, en tråd med 3 sider kan ha TO svar, det er så utrolig irriterende.. Anonymkode: b5a92...aec
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #10 Skrevet 23. mars 2022 Det er slik flertallet av kvinner snakker IRF, så da er det lett for at det blir slik på et forum. Den ene skal overgå den andre, og bla blabla... Anonymkode: 7b94e...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå