AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har en gutt som blir 2 i juni og pga covid var mye alene første året. Vi hadde en rolig og fortrolig baby. Han begynte i barnehagen i august og elsker den! Glad når han skal dit og glad når han blir hentet. Jeg er ikke alenemor, men er mye alene grunnet fars kroniske sykdom. Og gutten er så mammadalt at han spiser meg opp og sånn har det egentlig vært siden jul. Jeg får knapt laget middag fordi han står og gråter og river meg i buksa. Får ikke sminket meg. Sutrer konstant. Får ikke dusjet. Får knapt gått på do. Men det er bare en brøkdel. Det er stor forskjell på helg og hverdag og han er helt ekstrem i ukedagene men det tror jeg er fordi han er sliten og "slipper ut alt" når han kommer hjem. Hadde vi hatt mulighet skulle vi hatt kortere dager, men vi får ikke til noe kortere enn 9-15 som nå. Jeg kan telle på én hånd hvor mange normale middager og middagssituasjoner vi har hatt siden jul. Vi kan ikke være borte, få besøk av flere eller være ute på f.eks ei strand med mange som vi var i dag. I dag var han på meg som en klegg. Faren hans var også med men han er jo ikke bra nok når jeg er til stede. Jeg kunne ikke gå en meter før han begynte å gråte og han skulle kun sitte i fanget mitt. Sutra da også forsåvidt. Etter 2 timer løsna det litt, så han kunne leke i 2-3 minutter før han kom til meg. Vi var sikkert 10 voksne og nesten like mange barn og ingen, INGEN oppførte seg som han. Vi hadde bursdag her hjemme forrige uke og da var han lik. Skulle kun sitte i mitt fang. Og da var det jo bare familie og kjente som var hos oss. Kafé i går, sutrete og ville verken sitte i fanget eller være på gulvet. Bare kjentfolk da også. Er dette en periode eller er det noe "mer"? Eldste sønnen min var også litt sånn, men ikke så ekstremt som han her. Føler jeg har "ødelagt" ungen min med å ikke ha sosialisert han nok. Vi har ikke så mange venner og bekjente.. Anonymkode: d08fc...6ce
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Datteren min på snart 2 år er slik selv, jeg er da alene mor xD utrolig slitsomt når ungen skal være så klengete. Men tenk det går over snart og vi kommer til å savne den tiden xD Anonymkode: 6305a...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå