AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Med stigende inflasjon verden over bør man forvente en god oppjustering av lønnen i år, men jeg mistenker at det blir negativ reallønnsvekst i år som i fjor. Kan være dråpen som gjør at jeg heller bytter jobb. Noen av dere som har fått noen indikasjoner på hvordan det blir i år? Har en bekjent hvor alle i firmaet fikk mellom 5-7% ekstra i år, men skal sies at det er et firma som går svært godt og har gode marginer. Anonymkode: d0d3f...f39
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Når får man vite dette? Hvilken måned går lønnen evt opp? Anonymkode: 960a1...0fa
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Lønnsoppgjøret blir vel en dårlig vits i år som alle andre år. Hilsen barnehagelærer Anonymkode: 99ed2...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når får man vite dette? Hvilken måned går lønnen evt opp? Anonymkode: 960a1...0fa I vårt firma har vi årlig medarbeidersamtale i april/mai og så blir vel lønnen oppjustert i juni om jeg husker riktig. Tror vårt firma følger bransjetariffer/anbefalinger, så vi får sjeldent noe mer enn akkurat hva de slipper unna med. Men hvor jeg jobbet før var det ikke gitt at vi gikk opp i lønn hvert år, så det varierer vel veldig. Er vel ikke lov-regulert så vidt jeg vet. I firmaet/bransjen jeg jobber er det vel heller slik at om de ønsker å holde seg konkurransedyktige og at medarbeidere ikke slutter, så må de holde tritt med lønnsveksten... Anonymkode: d0d3f...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå