AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 Ja, hva legger dere i ordet/uttrykket hurragutt? Anonymkode: 32f56...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Del Skrevet 20. mars 2022 En type som er med på det meste, ser lyst på tilværelsen og det er mye baluba og halloy rundt.. Piker, vin og sang osv. Anonymkode: cbae6...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Del Skrevet 20. mars 2022 Dauer innvendig når jeg ser menn beskrive seg selv med det ordet 🤢 Anonymkode: 1e879...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. mars 2022 #4 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dauer innvendig når jeg ser menn beskrive seg selv med det ordet 🤢 Anonymkode: 1e879...6c2 Haha, ja det er så flaut. En tidligere kollega av meg beskrev seg selv som en hurragutt. Han var av typen som drakk for mye, dro på alt av country og dansebandfestivaler og festet som en russ selv om han var ca 50 sist jeg så han. Prøvde seg også på 25 år yngre kvinner (meg inkludert) og trodde han var guds gave til kvinnen. Tullet og tøyset med absolutt alt, klarte ikke å være seriøs. Prompa til stadighet høyt i kontorlandskapet og lo av det. Ufattelig slitsom type. Heldigvis fikk han sparken til slutt. Har heldigvis ikke sett han på ca 15 år nå, men han drikker sikkert like hardt enda, selv om han er godt over 60. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå